قهرمان ملی پوش رزمی جهان و آسیا گفت: اهتزار پرچم مقدس كشورمان بالاترین افتخاری است كه با درخشش در عرصه های مختلف ورزش كسب می شود.

فرشید كریمی در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: حضور بیش از ده سال پیاپی در معیت تیم ملی و گذراندن بهترین اوقات زندگی در اردوها تنها به عشق ایران و ایرانی بوده است.

وی كسب اخیر مقام سومی مسابقات سامبوی قهرمانی آسیا را به جامعه ورزش كشور تبریك گفت و افزود: در این مسابقات ورزشكارانی از 22 كشور آسیایی به مصاف هم رفتند

وی ادامه داد: در گروه خود با ورزشكارانی از كشورهای كره جنوبی، هندوستان، لبنان و ازبكستان همگروه بودم كه با كسب سه برد و یك شكست موفق به كسب مدال برنز شدم.

كریمی ادامه داد: كمال علی خواه در وزن منهای 82 كیلوگرم و حمزه وهابی در وزن منهای 90 كیلوگرم دیگر نمایندگان استان در این مسابقات بودند كه به ترتیب موفق به كسب یك نشان طلا و یك برنز شدند.

مسابقات قهرمانی سامبوی آسیا طی روز های 17 لغایت 22 خرداد ماه جاری در شهر تاشكند ازبكستان برگزار شد و هدایت تیم ملی ایران را در این مسابقات رضا اسكندری بر عهده داشت.

كریمی اعزام به مسابقات جهانی موتای در بلاروس و مسابقات جهانی كیگ بوكسینگ در آلمان را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان كرد./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.