مدافع جدید تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا خانه من است و به خانه خودم برگشتم.

 ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خاطرات خوش زیادی با سایپا دارم و فوتبالم را از این تیم شروع کردم. سایپا خانه من است و به خانه خودم برگشتم. من با سایپا مقام سومی و قهرمانی لیگ را به دست آوردم و در این شرایط سایپا می تواند به من کمک کند تا دوباره اوج بگیرم.

وی افزود: پیشنهادات دیگری هم داشتم اما تصمیم گرفتم به سایپا بیایم. با توجه به اینکه با پرسپولیس قرارداد داشتم، می توانستم در این تیم بمانم اما در لیست دنیزلی نبودم به همین دلیل از پرسپولیس جدا شدم تا هم دست باشگاه برای بستن تیم مورد نظرش باز باشد و هم خودم را به پرسپولیس تحمیل نکرده باشم.

مدافع تيم فوتبال سايپا گفت: تقوی مرا به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده و نسبت به او دین دارم. امیدوارم با او تیمی بسازیم که در حد یک مدعی باشد فکر می کنم با توجه به مجموعه ای که داریم و جو بسیار خوبی که وجود دارد و با مدیریت و کادر فنی قوی که داریم، می توانیم مدعی باشیم.

شکوری خاطرنشان کرد: مطمئناً در فصل جدید هدف اولم این است که سال خوبی را پشت سر بگذارم. من یک سال بد را با پرسپولیس داشتم اما امسال می خواهم به دوران خوبم برگردم و با سایپا یک مقام خوب در لیگ ایران به دست بیاورم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار