كنگره بین المللی دانشجویی اعتیاد با عنوان ' اعتیاد، همگرایی منفی' مهر ماه امسال در ارومیه برگزار می شود

دبیر اجرایی این كنگره در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اروميه با مطلوب خواندن استقبال صاحبنظران و كارشناسان از این همایش علمی گفت: این كنگره از هم اكنون از حمایت نهادهای بین المللی برخوردار شده است.

سهند نیك آسا افزود: از جمله این نهادها می توان به هیات بین المللی كنترل مواد مخدر سازمان ملل متحد ( INCB ) كه یكی از نهادهای معتبر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جهان است، اشاره كرد.

وی با اشاره به اجرای مقدمات برگزاری این كنگره ملی اظهار كرد: با برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم این كنگره را به صورت بین المللی در ارومیه برگزار كنیم.

وی اظهار كرد: تاكنون 200 مقاله از افراد حقیقی و حقوقی با استفاده از سایت اینترنتی این كنگره به دبیرخانه رسیده است كه این امر نشان از جایگاه این كنگره در بین صاحب نظران بین المللی دارد.

دبیر اجرایی كنگره بین المللی دانشجویی اعتیاد افزود: امید می رود تا روزهای پایانی مهلت دریافت آثار و مقالات نزدیك به 800 مقاله در خصوص اعتیاد به دبیرخانه این كنگره ارسال شود.

نخستین كنگره بین المللی دانشجویی اعتیاد با عنوان اعتیاد ، همگرایی منفی جهانی نوزدهم و بیستم مهرماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.