معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران به منظور روان سازی ترافیک مسیر جنوب به شمال خیابان ولی عصر (عج) اقدام به اجرای اصلاح هندسی در تقاطع های این خیابان کرده است.

طیبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به دلیل جلوگیری از تداخل حرکت خودروها از خیابان نگار به ولیعصر (عج) و کاهش بار ترافیکی این مسیر، حوزه حمل و نقل و ترافیک اقدام به اصلاح هندسی تقاطع نگار-ولیعصر (عج) و نصب پل سنگین فلزی روی نهر این خیابان کرده است که این امر موجب روان سازی حرکت خودروها از خیابان ولیعصر در مسیر جنوب به شمال شده است.
وی در ادامه جابه جایی و نصب تابلوها و تجهیزات ترافیکی، آسفالت ریزی و جدول بندی، اصلاح و هم سطح سازی دو طرف گذر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نقطه عنوان کرد.
معاون شهردار منطقه 3 نصب پل فلزی عابر پیاده و خط کشی تقاطع خیابان عطار و تعریض پل فلزی نهر خیابان قبادیان تقاطع ولیعصر (عج) را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد که در روان سازی عبور و مرور خودروها و عابرین تاثیر بسزایی داشته است.
وی همچنین اصلاح نرده های ترافیکی خیابان ولی عصر (عج) را از بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در این خیابان برشمرد و تصریح کرد: این اقدام تاثیر به سزایی در بهبود دید رانندگان عبوری از این خیابان دارد.
طیبانی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از خیابان ولی عصر (عج) واقع در پل شهید همت تا چهار راه پارک وی در محدوده این منطقه قرار دارد، اجرای خط کشی های ارتعاشی، نصب گاردریل،‌نصب تابلوها و علائم خورشیدی و استوانه های ترافیکی را بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در این معبر برشمرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار