مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان در یازدهمین جلسه شورای اشتغال استان، گفت: طی بخشنامه وزارت كار و رفاه اجتماعی، 131 هزار 422 فرصت شغلی باید تا پایان سال 91 در خوزستان ایجاد شود.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید خلف موسوی درجلسه شورای اشتغال خوزستان با اعلام این خبرافزود: این میزان اشتغالزایی با توجه به وجود بسترهای لازم وصنایع بزرگ در خوزستان، از سوی وزیر كار و رفاه اجتماعی برای این استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این مشاغل در قالب جذب در سازمان های دولتی، ایجاد بنگاه های زود بازده و مشاغل خانگی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینكه ایجاد این میزان فرصت شغلی میان سازمان ها ی استان خوزستان توزیع خواهد شد، گفت: حداقل 24 هزار نفر از این میزان فرصت شغلی ، از طریق جذب در سازمان های دولتی محقق خواهد شد.

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود:سال گذشته 137 هزارو 654 فرصت شغلی بین دستگا های اجرایی خوزستان توزیع شد كه با توجه به مصوبات استانی، 143 هزار و 988 فرصت شغلی به ثبت رسید.

سید خلف موسوی، افزود:در همین راستا، در بخش مشاغل خانگی تاكنون 26هزار و 863 پرونده برای در یافت تسهیلات به بانك ها معرفی شده اند.

وی گفت: در بخش راه اندازی بنگاه های اقتصادی زود بازده نیز تا كنون 35 هزار 868 طرح برای دریافت تسهیلات از بانك ها تایید شده است.

موسوی  از راه اندازی سامانه رصد در استان خوزستان خبر داد و افزود: در راستای ساماندهی ثبت فرصت های شغلی ایجاد شده، سامانه رصد راه اندازی شده است كه همه سازمان ها موظف اند اطلاعات اشتغالزایی خود را در این سامانه به ثبت برسانند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.