اد میلیبند، رهبر حزب کارگر انگليس به شدت به دیوید کامرون، نخست وزیر انگليس حمله کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين، میلیبند که در گردهمایی این حزب در برمینگام سخن می‌گفت، افزود: کامرون، "در برابر ثروتمندان و قدرتمندان به پا نمی‌خیزد.
 
رهبر حزب کارگر انگليس گفت: کامرون، به شیوه‌های از تاریخ گذشته و ناموثر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی معتقد است که در برابر چشم‌هایمان در حال زوال هستند.
 
اد میلیبند در سخنان خود گفت که جهان به رهبری جدید اقتصادی برای ارائه طرحی جهانی برای اشتغالزایی و رشد نیاز دارد.
 
او در سخنان خود به مرداک و شواهد ارائه شده به کمیته تحقیق لویسون اشاره کرد که در آنها به روابط نزدیک دیوید کامرون با شخصیت‌های بلندپایه نیوز اینترنشنال از جمله ربه‌کا بروکس پرداخته شده است.
 
میلیبند گفت این تحقیقات، یک رسوایی در باره نحوه اداره انگليس است.

دیوید کامرون، نخست وزیر انگليس روز پنجشنبه به کمیته تحقیق لویسون گفت که او هیچ توافق محرمانه‌ای با رسانه ها نداشته و هیچگاه برای کسب حمایت رسانه‌ها، با آنها وارد معامله نشده است.
 
دیوید کامرون از دوستان ربكا بروکس، مدیر اجرایی سابق هفته‌نامه نیوز آو د ولد به شمار می رود و اندی کلسون سردبیر سابق این نشریه را به عنوان مسئول امور ارتباطات و رسانه های خود استخدام کرده بود.
 
کمیته تحقیق لویسون که به دنبال افشای ماجرای شنودهای تلفنی متعدد توسط روزنامه نگاران وابسته به رسانه های روپرت مرداک شکل گرفت، به ریاست قاضی لویسون فعالیت می کند.
 
از زمان افشای رسوایی شنود غیرقانونی تلفنی در انگليس، كامرون به دلیل ارتباطات خود با مرداک تحت فشار بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار