در سال جاری بخش خصوصی در پارک فناوری پردیس 2000 میلیارد ریال در فاز دوم سرمایه گذاری کرده است.

مهندس مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پارک فناوری پردیس به جذب دانشجو در خصوص موارد زیر پرداخته که شامل اشتغال نخبگان در شرکت های عضو، حمایت از پایان نامه های دانشجویان مرتبط با نیازهای تحقیقاتی و حمایت از کار آموزی دانشجویان منتخب در شرکت های عضو بوده که رشته های مورد حمایت شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، مکانیک و اتوماسیون است.

وی افزود: شرکت هاي عضو پارک با توجه به نیازها و تقاضاهای خود در خصوص اشتغال، کارآموزی و انجام پایان نامه با دانشگاه های مربوطه ارتباط برقرار کرده و بر حسب نیاز خود شرایط لازم را فراهم می آورد.

وی تصریح کرد: به علت پیچیدگی زمینه های مختلف دنیای کسب و کار، شرکت ها امروزه نمی توانند به تنهایی در همه زمینه ها موفق عمل کنند به همین دليل نقش مراکز و شرکت های خدماتی و ایجاد ارائه خدمات بیش از هر زمانی مورد توجه واقع شده است.

صفاري نيا اظهار داشت: پارک فناوری پردیس در راستای اهداف ملی خود و به منظور تسهیل در برخورداری شرکت های دانش بنیان اقدام به تشکیل مرکز تجاری سازی و خدمت فناوری نموده است که در مجتمع فن بازار و تجاری سازی مستقر و با ایجاد شبکه ی قوی مجموعه کاملی در خدمات مورد نیاز شرکت ها را ارائه می دهد.

رئيس پارك فناوري پرديس خاطر نشان کرد: خدمات پارک بر حسب ارزش گذاری فناوری و  امکان سنجی شامل طرح ها مشاوره سرمایه گذاری خارجی، مشاوره صادرات و واردات کالا و فناوری خدمات گمرکی، اطلاع رسانی محصولات و خدمات مرتبط با ارتباط صنعت و دانشگاه است.
 وی با بیان اینکه شبکه فن بازار ملی در راستای تبادل فناوری کشور عمل می کند، افزود: فاز دوم پارک به حوزه سلامت ارتباط دارد و تجهیزات پزشکی اختصاص یافته که تاکنون شرکت هایی در حوزه  داروهاي نوترکیب، تجهیزات پزشکی و مکانیکی عضو فاز جدید شده که در مجموع 15 درصد اراضی به آنها اختصاص یافته است.

صفاري نيا بیان داشت: تاکنون 2000میلیارد ریال بخش خصوصی در فاز یک پارک و بیش از 30 میلیارد ریال در شش ماهه گذشته در فاز دوم سرمایه گذاری کرده اند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.