عضو كميسيون اقتصادي مجلس از بررسي طرحي در كميسيون اقتصادي خبر داد كه به محض اجرا تورم را كنترل و قيمت‌ها را اصلاح خواهد كرد.

عبدالكريم رجبي نماينده مردم كلاله و مينودشت در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از طرحي در كميسيون  اقتصادي براي كنترل تورم و كاهش قيمت‌ها خبر داد و گفت: در راستاي افزايش ناگهاني قيمت چندين اقلام ضروري جامعه و به دنبال آن افزايش نارضايتي مردم از سياست‌هاي اقتصادي كشور، كميسيون اقتصادي طرحي را دستور كار قرار داده است در صورت اجرا در مهار تورم موثر خواهد شد.

وي افزود: هيات رئيسه و ساير نمايندگان خانه ملت براي همكاري با اين طرح اعلام آمادگي كرده و به زودي در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد.

عضو كميسيون اقتصادي با بيان اينكه اكثر قريب به اتفاق نمايندگان  از روند افزايش قيمت‌ها و نارضايتي قشرهاي مختلف جامعه  مطلع هستند  به همين دليل خواستار رسيدگي هر چه سريعتر به مشکل افزايش قيمت ها هستند.

وي همچنين به اهرم نظارتي مجلس در كنترل قيمت‌ها اشاره كرد و گفت:‌ در صورت عدم تمكين دولت از طرح تصويبي كميسيون اقتصادي از ابزار قانوني قوه مقننه براي كنترل تورم و اصلاح قيمت‌ها اقدام خواهيم كرد.

عضو كميسيون اقتصادي خاطرنشان كرد: بعد از مهلت سركشي نمايندگان به حوزه‌هاي انتخابيه  خود طرح كميسيون اقتصادي در صحن علني بررسي و تصويب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار