بی توجهی راننده کامیون به ارتفاع پل عابر پیاده در بزرگراه فتح منجر به واژگونی پل و افتادن آن روی یک دستگاه خودرو سواری شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران طی اطلاع رسانی شهروندان ساعت 2:57 بامداد امروز مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده و افتادن آن بر روی یک دستگاه خودرو سواری  بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 و نجات 5 را به محل حادثه در بزرگراه فتح روبه روی خلیج اعزام کرد.
مدیر منطقه 5 عملیات که از ابتدای این عملیات در محل حادثه حضور داشت گفت: این حادثه زمانی روی داد که خودروی کمپرسی به دلیل عدم رعایت ارتفاع مجاز با پل عابر برخورد کرده که منجر به افتادن پل روی یک دستگاه خودروی عبوری شده بود.
وی در ادامه افزود: در این حادثه نیروهای آتش نشانی بلافاصله با ایمن سازی محل اقدام به نجات سرنشینان خودرو سواری کرده و با توجه به اینکه این حادثه منجر به بسته شدن عرض بزرگراه شده بود با استفاده از دستگاه هوابرش اقدام به جدا سازی قطعات پل و با استفاده از جرثقیل اقدام به انتقال آن پل عابر به کناره بزرگراه فتح کردند.
اصلانی خاطر نشان کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشین خودرو سواری مصدوم شده بودند که بعد از رها سازی از درون خودروی سواری تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل شدند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار