شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛

برگزاري مراسم ترحیم سردار قدیریان در مهدیه تهران

مراسم ترحیم و بزرگداشت سردار "حاج احمد قدیریان"روز دوشنبه در مهدیۀ بزرگ تهران واقع درخیابان ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم ترحیم و بزرگداشت سردار مجاهدت‌هاي خاموش و مرد روزهای سخت انقلاب "حاج احمد قدیریان"روز دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 17 تا 19 در مهدیۀ بزرگ تهران واقع درخیابان ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ ترحیم، ضایعه دردناک درگذشت سردار مجاهدت‌هاي خاموش و مرد روزهای سخت انقلاب "حاج احمد قدیریان" از پیشروان مبارزه با نفاق قدیم و جدید و از یاران باوفای انقلاب اسلامی و مبارزین قیام امام خمینی(ره) در 15 خرداد 1342 را به پیشگاه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی و تمامی جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی تسلیت گفت .

در ابتدای اطلاعیۀ ترحیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:
مرحوم حاج احمد قدیریان متولد 1313 و در یک خانواده مذهبی در محله پاچنار تهران به دنیا آمده و از دوران نوجوانی با مرحوم حاج صادق امانی آشنا شد. اگر چه در دوران مبارزات ملی شدن صنعت نفت، از طریق جمعیت فدائیان اسلام در جریان فعالیت‌های سیاسی قرار گرفت، اما مبارزات سازمان‌یافته خود را از اوايل دهه چهل كه امام خميني(ره) پرچم مبارزه با استبداد و استعمار را به دوش كشيد آغاز و بارها طعم تلخ حضور در زندان‌هاي شاه و شكنجه و محروميت را چشيد.

این مجاهد نستوه خستگی‌ناپذیر در کارنامۀ درخشان مبارزاتی و انقلابی خود چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن سوابق بسیاری از مبارزه و مجاهده فی‌سبیل‌الله داشت .

 در ادامۀ این اطلاعیه آمده است:

او در ايام دفاع مقدس مثل يك سردار جان بركف در صحنه‌هاي نبرد حضور داشت . او مدال پر افتخار جانبازي 35درصد را بر سينه سوخته شيميايي خود در "فاو" نصب كرد و افتخارش اين بود كه درجه سرداري از فرمانده كل قوا دارد.
ایشان از نیروهای وفادار به ولایت مقام معظم رهبری«مدظله العالی» بوده و از بنیانگذاران بنیاد فرهنگی هفتم‌تیر و عضویت در ستاد مرکزی برگزاری مراسم هفتم‌تیرو از یاران وفادار و بی‌ادعای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه مراسم و مناسبت‌های انقلابی و بزرگداشت ایام‌الله بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه خود، مجدداً ضایعه درگذشت این سردار مجاهد نستوه و مرد میدان‌های سخت را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، بیت مکرم و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از عموم مردم عزیز می‌خواهد تا با حضور معنوی و انقلابی خود در مراسم ترحیم و بزرگداشت ایشان، که روز دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 17 تا 19 در مهدیۀ بزرگ تهران واقع درخیابان ولیعصر(عج) برگزار می‌شود؛ قدردانی خویش را از یاران باوفای انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری اعلام دارند./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار