نماينده دادستان گفت:‌ (ج.الف) خود را به عنوان بازرس ديوان محاسبات به متهم (س.ح) معرفي كرده و آقاي (س.ح) كليه كارهاي متهم (ج.الف) را انجام مي‌داده است.


به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران نماينده دادستان كيفرخواست متهم (س.ح) را قرائت كرد؛ وي 50 ساله، اهل خوي، ساكن تهران، فاقد سابقه محكوميت و كارمند بانك بوده كه با قيد وثيقه آزاد است.

نماينده دادستان وي را متهم كرده به عضويت در شبكه موضوع ماده 4 قانون تشديد مجازات مرتكبين ارتشا،‌ كلاهبرداري و اختلاس و پولشويي.

وي اظهار داشت: با توجه به گزارش سازمان بازرسي ارتباط متهم با آقاي (ج.الف) مشخص است و از مجموع تحقيقات به عمل آمده از متهمين (م.الف)، (ج.الف) و ... وي نقش موثري را در گردش مالي حساب متهمان داشته و در كليه بانك‌هايي كه آقاي (س.ح) به عنوان كارمند در آنجا مشغول بوده آقاي (ج.الف) اقدام به افتتاح حساب در همان بانك‌ها كرده و با انتقال پول‌هاي ناشي از جرم قصد تطهير آنها را داشته است.

نماينده دادستان ادامه داد: متهم (س.ح) از آقاي (ج.الف) اختيار تام داشته است و وي در خوي با (ج.الف) آشنا شده است.

وي گفت:‌ (ج.الف) خود را به عنوان بازرس ديوان محاسبات به متهم (س.ح) معرفي كرده و آقاي (س.ح) كليه كارهاي متهم  (ج.الف) را انجام مي‌داده است.

نماينده دادستان تصريح كرد: با توجه به گزارش مركز حفاظت و اطلاعات سازمان قوه قضاييه و سازمان بازرسي كل كشور مداخله اين متهم در شبكه مجرمانه محرز است و عملكرد وي خارج از عرف و مقررات بوده است.

وي تاكيد كرد: با توجه به نحوه ارتباط متهمين با يكديگر، زنجيره‌اي عمل كردن آنان،‌ نفوذ در لايه‌هاي مديريتي،‌ پشتيباني آنان از يكديگر،‌ همكاري آنان در خروج پول از بيت المال شبكه‌اي بودن اعمال اين افراد را نشان مي دهد.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار