مدیركل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بازگشت تیم استیل آذین به تهران اظهارنظر رسمی مالك باشگاه نیست و تنها در پایگاهی اینترنتی بیان شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'همت هادیان' روز شنبه در نشست مطبوعاتی افزود: هنوز مذاكره جدیدی با مالك باشگاه استیل آذین برگزار نشده است و این پایگاه اینترنتی نیز چندان قابل اعتماد و رسمی نیست.

وی با بیان اینكه اداره كل ورزش و جوانان به تمام تعهداتش در قبال این باشگاه عمل كرده است، اظهار داشت: مالك باشگاه استیل آذین بنا به اظهاراتش به دنبال خرید امتیاز یك تیم لیگ برتری است و این امر برایش در اولویت قرار دارد و هم اكنون نیز به دنبال آن است.

وی با اشاره به دلیل ' حسین هدایتی' از زبان خودش برای انتقال باشگاه استیل آذین به سمنان، ادامه داد: هدایتی وجود كارخانه استیل آذین در سمنان و ارادت به ثامن الائمه(ع) را علت انتقال این تیم به سمنان عنوان كرده بود كه این دلایل همچنان سرجای خود قرار دارد.

هادیان با بیان اینكه حمایت همه جانبه مردم استان سمنان از تیم فوتبال استیل آذین خواسته دیگر هدایتی بود، اضافه كرد: مردم و تماشاچی های خون گرم سمنان در تشویق و حمایت از این باشگاه نیز سنگ تمام گذاشتند و مالك باشگاه نیز خود به این امر اعتراف دارد.

وی با تاكید بر اینكه همه باید تابع قانون باشیم و كسی از قانون فراتر نیست، گفت: سازمان لیگ از میزبانی و فراهم كردن شرایط مطلوب استان سمنان در میزبانی از تیم استیل آذین و برگزاری مسابقات لیگ دسته یك تقدیر كرده است.

وی اظهار داشت: بومی شدن این تیم طی پنج سال و ایجاد مدرسه های فوتبال توسط این باشگاه در استان سمنان از جمله بندهای تفاهم نامه با باشگاه استیل آذین بود كه این باشگاه به این تعهداتش عمل نكرده است.

وی با بیان اینكه در هفته های پایانی لیگ دسته یك كه تیم استیل آذین در حال سقوط بود انتقادات و اظهارات مختلفی از سوی مالك این باشگاه بیان می شد گفت : با توجه به شرایط تیم ما به هیچ كدام از آنها پاسخی ندادیم و سكوت كردیم.

مدیركل ورزش و جوانان استان سمنان خواستار حضور این تیم در استان سمنان شد.

تیم فوتبال استیل آذین از تیم های لیگ دسته یك فوتبال كشور است كه در هفته های پایانی توانست با كسب نتیجه لازم در لیگ دسته یك فوتبال كشور باقی بماند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.