پيام سازمان بسيج مستضعفين

"گارودي" دانشمندی آزاده بود که حاضر نشد یافته‌های تاریخی خود را با ثروت و مقام معامله کند

سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: روژه گارودی، دانشمندی آزاد و آزاده بود که حاضر نشد یافته‌های علمی و تاریخی خود را با ثروت و مقام و آسایش معامله کند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت درگذشت روژه گارودی فیلسوف و اندیشمند فرانسوی پیامی صادر کرد.

متن پيام به اين شرح است:

روژه گارودی فیلسوف و اندیشمند فرانسوی در سن 99 ساگلی درگذشت. روژه گارودی که به خاطر انکار هولوکاست و کوره‌های آدم‌سوزی صهیونیست‌ها گرفتار شدیدترین تضیقات و محدودیت‌ها شده و حتی بخشی از عمر خود را در زندان‌های بیداد اروپایی به سر برده بود دانشمندی آزاد و آزاده بود که حاضر نشد یافته‌های علمی و تاریخی خود را با ثروت و مقام و آسایش معامله کند.

در قلب اروپا و در کشورهایی که فریاد آزادی بیان و آزادی نظر و عقیده آنها گوش فلک را کر کرده است دانشمندی را به زندان می‌افکنند و او را در انزوا قرار می‌دهند تا شاید ایده و نظر او به سایرین نرسیده و سرایت نکند. به راستی این قدرت‌های پوشالی جهان امروز از چه می‌ترسند و چرا؟ این مهمترین سؤالی است که همگان باید پاسخ آن را بدانند و در آن تأمل کنند. امروز اساس به اصطلاح نظم جهانی بر پایه دروغ و نیرنگ و سلطه به وجود آورندگان آن یعنی بلوک غرب بنا شده و هر آینه خدعه و نیرنگ و نیات پلید آنها کشف و فاش شود پایه‌های نظام سلطه سست و عن‌قریب فرو خواهد ریخت.

امروز نظام سلطه زیر سؤال رفتن موضوعی مانند هولوکاست را پاشنه آشیل سلطه خود برنظام دنیا می‌داند و آن را همانند تابویی شکست‌ناپذیر محافظت می‌کند غافل از اینکه فکر و اندیشه‌ مردمان آزاده و اندیشمندان مستقل را نمی‌توان در حصار زندان‌ها و انزوا محدود کرد، همانطور که دیدیم گسترش سریع تفکرات ضدصهیونیستی گارودی در سراسر جهان و فراگیر شدن آن نشانه‌ای از عطش مردم دنیا برای دانستن حقایق بود و این پرده‌ای بود از پرده‌های کاذبی که رژیم ضد بشری و نژادپرست صهیونیستی بر واقعیات انکارناپذیر وجودی خود کشیده است.

البته از این دست انسان‌های آزاداندیش و شجاع در اروپا و آمریکا کم نیستند لیکن علاوه بر وجود جو خفقان حاکم بر اینگونه اظهارنظرها بوق‌هیا تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز مانع رسیدن صدای حق‌طلبانه آنها به دنیا می‌شوند. از این روست که دیری نمی‌پاید تا با روشن شدن حقایق و ظلمی که صهیونیست‌ها و سلطه‌گران بر مردم اروپا و آمریکا روا داشته‌آند آنها نیز به پا خیزند و شر شیاطین کوچک و بزرگ را از سر خود کم وانشالله پیش از همه شاهد فروپاشی رژیم جعلی و نژادپرست و غاصب صهیونیستی باشیم لذا بجاست ضمن تسلیت درگذشت روژه گارودی فیلسوف مسلمان فرانسوی به تمامی آزادگان و عدالت‌خواهان جهان وخانواده محترم ایشان، غفران اللهی و درجات شایسته جهت ایشان را از خداوند متعال مسألت نماییم و برای شادی روح او فاتحه‌ای قرائت کنیم.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار