سمینار سرپرستان کاروان سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2012 روز گذشته در هایانگ چین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ این سمینار با بازدید رسمی اعضا از محل بازیها، محل افتتاحیه و اختتامیه آغاز شد. نمایندگان با استفاده از نقشه هایی که در اختیار داشتند، با وضع سالن ها آشنا شدند.

در این سمینار عبدالمالک الجانی از کمیته ملی المپیک امارات طی سخنانی گفت: چین تجربه موفقی در برگزاری بازی های المپیک پکن در سال 2008 و بازی های آسیایی گوانگ ژو بدست آورده، بنابراین به خوبی دریافته است که یک رقابت جهانی را چگونه برگزار و مدیریت کند.

وی افزود: نماینده امارات به  شورای المپیک آسیا پیشنهاد کرده بود که بازی های ساحلی را در مناطق مختلف برگزار نمایند تا علاقه لازم به بازی های ساحلی در سراسر قاره آسیا ایجاد شود، بر همین اساس پس از  نخستین دوره بازی های ساحلی در بالی اندونزی، دومین دوره در مسقط عمان برگزار شد  و امروز شاهد برپایی سومین دوره در هایانگ چین هستیم.

در ادامه این مراسم، نمایندگان سایر کشورهای شرکت کننده به بررسی شرایط موجود تیم های خود پرداختند.

شرعی: با همکاری کمیته المپیک همه چیز در هایانگ مطلوب است

سرپرست تیم اعزامی ایران گفت: با تمهیدات مناسبی که کمیته ملی المپیک تدارک دیده، همه چیز در دهکده بازهای ساحلی مطلوب است.

بر اساس اين گزارش، حلیم شرعی گفت: همکاری مناسب و تعامل مطلوب مسوولان کمیته ملی المپیک باعث شده ملی پوشان هیچ مشکلی نداشته باشند و در محیطی آرام، تنها به فکر رقابتهای مربوطه باشند.

وی ادامه داد: وضعیت ملی پوشان مطلوب است و مشکلی نداریم، امروز"شنبه 27 خردادماه" نیز نشست کمیته فنی رقابتها انجام خواهد شد و روز یکشنبه و دوشنبه 28 و 29 خردادماه نیز ملی پوشان به مصاف حریفان خود می روند که امیدواریم با کسب مدال همراه باشد.

شرعی تصریح کرد: جلسه سرپرستان تیم ها نیز در روزهای گذشته و در محل ستاد کاروان ایران برگزار شد که طی آن مسایل مربوطه در خصوص تیم های اعزامی ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار