اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد :میزان قطع تماس های ناخواسته مشترکان این اپراتور به کمتر از حد استاندارد رسیده است.

عینی پور معاون فنی ایرانسل در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:يكي از شاخصه هاي سنجش كيفيت شبكه هاي تلفن همراه بر اساس معيار قطع نا خواسته تماس يا CDR است.
وي اظهار داشت:  اندازه گیری های اخیر این شاخص توسط شرکت نشان می دهد که این میران پایین تر از سقف استاندارد خود است.
وی گفت: در اندازه گیری های اخیر میزان متوسط  نرخ قطع ناخواسته تماس هاي مشتركان ايرانسل يا همان CDR هفت دهم است.
وی خاطر نشان کرد: سقف استاندارد تعیین شده برای CDR یک و نیم درصد است و این ضریب در ایرانسل بین 5 دهم درصد تا 7 دهم درصد است که میزان قابل قبولی است.
وی افزود: اپراتور دوم در حال حاضر تمام شهرها،‌بیش از 22 هزار روستا و بیش از 25 هزار کیلومتر از جاده ها را تحت پوشش تلفن همراه و GPRS قرار داده ایم./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار