فریدون زندی هافبک فصل پیش تیم استقلال پس از جدایی مظلومی از این تیم با وضعیت متفاوتی روبرو شده و احتمال ترک استقلال توسط وی وجود دارد زیرا امیر قلعه نوعی اصرار زیادی به ماندن وی در این تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که این بازیکن مدت ها به کشور آلمان سفر کرده بود، پیشنهاد مالی اش با اعتراض و واکنش مسئولان و سرمربی تیم استقلال روبرو شده و این در حالی است که این بازیکن از ابتدا نیز در لیست اولیه و اصلی امیر قلعه نوعی قرار نداشت، اما سرمربی آبی ها به دلیل شرایط خوب اواخر فصل قبل زندی تصمیم به ماندنش گرفت.

گفتنی است، این بازیکن با پیشنهاد 700 میلیونی مسئولان تیم استقلال را غافلگیر کرد.

شایان ذکر است، این بازیکن، با پاسخ منفی مسئولان و سرمربی تیم استقلال روبرو شده است و آنها اعلام کردند در صورتی که قیمت را کاهش ندهد توافقی بین طرفین صورت نمی گیرد.

زندی جزو بازیکنانی است که سال ها حضور در لیگ کشور آلمان را تجربه کرده است و خانواده اش نیز در این کشور زندگی می کنند و همین دلیل احتمال بازگشت وی به کشور آلمان و لیگ این کشور بسیار زیاد است.

زندی از اوبرلیگا (دسته دوم) کشور آلمان پیشنهاد قابل توجهی را دریافت کرده است و اعلام شده در صورتی که وی با آبی ها به توافق نهایی نرسد ولی راهی آلمان می شود تا با تیم دسته دومی مذاکره کند و فوتبال را در کشور مادری اش دنبال کند.

از طرفی پس از حضور ایمان مبعلی در تیم استقلال این بازیکن با شرایط خاصی روبرو شد و پیغام هایی به زندی رسید که مسئولان و مربیان تیم تمایل زیادی به ماندن وی در تیم ندارند و این بازیکن باید به فکر تیم باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار