اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با شروع فصل تابستان نسبت به اجرای طرح تابستانه نشاط معنوی ویژه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مسئول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان ری در خصوص طرح تابستانه گفت: کلاس های طرح اوقات فراغت که با عنوان طرح نشاط معنوی است از ششم تیر ماه شروع خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این کلاس ها پایان می یابد.
حجت الاسلام توسلی نسبت به برگزاری کلاس ها در سطح امامزادگان شهرستان ری و عهده دار شدن کلاس ها برای همه پایگاههای برگزار کننده طرح اوقات فراغت، اعلام آمادگی کرد و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با کانون ها، مدارس، مساجد، پایگاههای بسیج و دیگر پایگاههای برگزار کننده طرح اوقات فراغت اعلام همکاری کرد و حاضر است تمام کلاس ها در امامزاده ها برگزار شود و خود اداره اوقاف هزینه های اساتید، پذیرایی و برگزاری اردوها را عهده دار می شود.
شایان ذکر است: ثبت نام طرح نشاط معنوی که از شانزدهم خرداد ماه در امامزادگان سطح شهرستان ری شروع شده است تا سوم تیر ماه ادامه می یابد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار