سردار احمد کریمی معاون نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سربازان وظیفه یکی از نمادهای بارز مشارکت مردمی در حفظ امنیت، تمامیت ارضی و حفاظت از جان و مال و نوامیس ملت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد کریمی با بیان اینکه تاکنون حدود 70 هزار شهید سرباز تقدیم انقلاب اسلامی شده است تصریح کرد: تقدیر از خدمات سربازان در راستای برقراری امنیت، باید مورد توجه همه  به  خصوص آحاد مردم باشد.
معاون نیروی انسانی سپاه افزود: چهارمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی سپاه در روز 28 خرداد در مجموعه ورزشی امام علی(ع)  با حضور بیش از  2000 سرباز  نمونه برگزار می‌شود.
کریمی افزود :ارتقاء منزلت خدمت سربازی، ارج نهادن به جایگاه سرباز در تولید امنیت ملی،‌ ارتقاء روحیه خدمت سربازی و ایجاد نشاط و پویایی در سربازان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با تاکید بر اینکه دبیرخانه  این جشنواره مسئولیت هماهنگی با سایر مجموعه‌های نیروهای مسلح را برعهده دارد اظهار داشت: اجرای احکام دینی، ‌حسن شهرت، سیمای موجه سرباز جمهوری اسلامی ایران، فاقد هرگونه سابقه سیاسی بودن، مهارت‌های ورزشی، مدرک تحصیلی و ... از جمله معیارهای انتخاب سرباز نمونه است.
سردار کریمی افزود:  این جشنواره  که بخشی از جشنواره سراسری حضرت علی اکبر(ع) است 34 سرباز نمونه در سطح نیروهای مسلح را انتخاب و معرفی می کند که از آنها در حضور خانواده­هایشان  تقدیر در خور آنان به عمل خواهد آمد و 4 نفر از آنها به جشنواره جوانان کشور راه پیدا خواهند کرد.
معاون نیروی انسانی سپاه ضمن اظهار خرسندی از برگزاری جشنواره، از حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح خبر داد و افزود: قهرمانان ملی نیز به این جشنواره دعوت شدند که از آنها تقدیر خواهد شد.
وی در پایان  اظهار داشت:  با توجه به اهداف و رویکردهای جشنواره، حس خود باوری در جوانان تقویت می­ شود تا در نهایت بتوانیم از این ظرفیت خوب کشور یعنی جوانان استفاده کنیم. چراکه به تأکید مقام معظم رهبری، جوانان سرمایه ­های کشور هستند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار