رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در حکمي، حجت الاسلام محمد علي انصاري را به رياست اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب کرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص)؛ مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمين محمد علي انصاري امروز صبح در سالن شهيد مطهري ستاد اين قرارگاه با حضور حجت الاسلام آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، اميرسرتيب فرزاد اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) ارتش، فرماندهان و مسئولاني از ستاد ارتش و قرار گاه پدافند هوايي برگزار شد.

حجت الاسلام آل هاشم در اين مراسم طي سخناني به مسأله مهم گردش مشاغل در نيروهاي مسلح اشاره کرد و افزود: گردش مشاغل در نيروهاي مسلح که هرسه سال انجام مي شود مزايا و برکاتي چون توسعه مديريت ها، توسعه مهارت ها و رشد قابليت ها را دارد و ازآنجا که نيروي انساني عامل اصلي بقا و رشد سازمان است گردش مشاغل کمک مي کند اهداف توسعه اي سازمان، روند رو به رشدي طي کند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنان خود از تلاش هاي ارزشمند حجت الاسلام مرتضي مداح در دوران تصدي مسئوليت اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تشکر و قدرداني کرد و افزود: با توجه به نوپا بودن قرارگاه پدافند هوايي، حاج آقا مداح بار سنگين تشکيل اداره عقيدتي سياسي در ستاد و يگان هاي تابعه را به دوش کشيد و در اين مدت خدمات تأثيرگذاري را از خود به يادگار گذاشت.

آل هاشم در بخش پاياني سخنان خود با بيان اينکه قرارگاه پدافند هوايي از نظر فرماندهي معظم کل قوا از اهميت ويژه اي برخوردار است و طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب "پدافند در اولويت اول قرار دارد" سعي کرديم يکي ديگر از چهره هاي ارزشي و فرهنگي سازمان، حجت السلام و المسلمين محمدعلي انصاري را که چهره اي منحصر به فرد در فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي دارد براي قرارگاه پدافند هوايي انتخاب کنيم.

همچنين اميرسرتيپ فرزاد اسماعيلي فرمانده قرار گاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص) ارتش نيز طي سخناني در اين مراسم از همکاري صميمانه و دلسوزانه حاج آقا مداح در دوران مسئوليتش قدرداني و براي حجت الاسلام و المسلمين محمد علي انصاري آرزوي موفقيت کرد.

گفتني است، حجت الاسلام و المسلمين محمد علي انصاري پيش از اين به مدت 4 سال مسئوليت اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش را برعهده داشت و مسئوليتي چون معاون فرهنگي و روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي ارتش را نيز تجربه کرده است.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار