مربی فوتبال سپاهان مصاف با تیم الاهلی عربستان سعودی در مرحله یك چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را سنگین و سخت خواند.

 

 محمود كریمی'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهارداشت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با تیم 'الاهلی' عربستان همگروه بودیم و از این تیم شناخت كافی داریم .

وی تصریح كرد: مسابقات لیگ های داخلی دو كشور عربستان سعودی و ایران تعطیل می باشد و هر دو تیم برای فصل آینده تغییراتی را در تركیب خود خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:به اعتقاد من چنانچه تیم ما در مرحله یك چهارم پایانی با یكی از تیم های شرق آسیا روبرو می شد نتیجه بهتری را كسب می كرد.

وی گفت : دوست داشتم سپاهان در مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف 'گوانگجو' چین می شد زیرا چینی ها نسبت به سایر رقبا قدرت كمتری دارند.

كریمی تاكید كرد:هدف سپاهان ، صعود از این مرحله و دستیابی به نتایج درخشان در لیگ قهرمانان آسیاست و باید مقابل حریفان خود با قدرت بازی كنیم.

وی درباره میزبانی تیم سپاهان در دیدار رفت مرحله یك چهارم نهایی اظهارداشت: این موضوع نیز به مشكلات تیم ما اضافه می كند و ما باید سعی كنیم در دیدار رفت ، الاهلی را با شكست سنگینی مواجه كنیم كه البته كار بسیار دشواری است.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تمرینات این تیم از روز شنبه آغاز می شود و ما می كوشیم بازیكنان را برای مصاف سنگین با الاهلی آماده كنیم .

یادآور می شود:مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا روز پنجشنبه در 'كوالالامپور' مقر كنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه كشی شد.

بر این اساس ، تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران روز 29 شهریورماه سال جاری میزبان تیم الاهلی عربستان سعودی خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.