مدير عامل اسبق استقلال كه نظراتش در مورد فوتبال هميشه جالب بوده اين بار كارهاي رويانيان و فتح اله زاده را سخت كرد.

اميررضا واعظ آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خريد بازيكنان ميلياردي تضمين كننده موفقيت در يك تيم نيست زيرا در سال هاي گذشته در استيل آذين و استقلال اين سيستم جواب نداد و تيم ها ناكام بودند و رويانيان هم بايد مراقب باشد و در آينده بابت اين هزينه ها جوابگو باشد.

وي ادامه داد: در استقلال و پرسپوليس چون بخش خصوصي وجود ندارد و پول ها بايد از طريق وزارت خانه تأمين شود اگر حمايت نشود هزينه هاي كه رويانيان مي كند بدهي به بار مي آورد.

وي در مورد فتح اله زاده گفت: وزارت ورزش بايد عملكرد مدير استقلال در 2 سال گذشته را بررسي كند و اگر توانسته در بخش درآمدزايي كه قولش راداده بود و قرار بود 50% هزينه ها را از طريق اسپانسرها تأمين كند موفق بوده تشويقش كنند در غير اينصورت مورد باز خواست قرار بگيرد.

وي ادامه داد: زماني كه در استقلال مشغول بودم هميشه مقابل افرادي كه زياد خواه بودند ايستادم و برايم فرق نمي كرد كه هوادار باشد يا مربي اما ساير مديران از جو استاديوم ها مي ترسند و اجازه مي دهند كه هر كس هر چه مي خواهد انجام دهد.

واعظ آشتياني تصريح كرد: نظري در خصوص بازگشت قلعه نوعي به استقلال ندارم و صحبتي در مورد آن نمي كنم اما موضع ام نسبت به او همچنان پا بر جا است.(لازم به ذكر است كه واعظ آشتياني كار قلعه نوعي را قبول نداشت و هميشه از او انتقاد كرده و بعد از قهرماني استقلال با اين مربي قطع همكاري كرد).

مدير عامل سابق استقلال در مورد بازگشت مجيدي خاطر نشان كرد: اطلاعي از تيم سال آينده مجيدي ندارم و صحبتي هم در خصوص بازگشتش با من نداشته است با مجيدي هم مثل بيشتر بازيكنان استقلال به صورت تلفني در ارتباط هستيم اما صحبتي در مورد فوتبال نمي كنيم اما فكر كنم اگر شرايط را مهيا ببيند و محيط با عقايدش سازگار باشد قطعاً به استقلال بر مي گردد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار