در دومین برنامه باشگاه تجسمی، نمایشگاه تصویرسازی گروهی با عنوان"آتلیه آهو" به سرپرستی ابوالفضل همتی آهویی از 22 تا 31 خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، آثار این نمایشگاه شامل17 اثر با استفاده از مداد سیاه حاصل ماه­ها تمرین و ممارست هنرجویانی است که در زمینه تصویر سازی به صورت فعال در سطح حرفه­ای مشغول به کار هستند.

در این نمایشگاه هنرجویان در زمینه طراحی فیگوراتیو به صورت ذهنی، دفورماسیون و ساخت بافت فضا سازی و کاربرد تکنیک در جهت بیان احساسات القا شده، آثار خود را به نمایش گذاشته­اند.

ابوالفضل همتی آهویی بيش از ۳۰سال در عرصه تصويرگري كتاب‌هاي كودك فعالیت کرده كه حاصل اين تلاش‌هاي ارزنده هنري علاوه بر تاليف و تصويرسازي كتاب، کسب موفقيت‌هایي در جشنواره‌های معتبر داخلي و بين المللي است.

علاقه مندان به منظور بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 19 به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های20-22872818 تماس بگیرند./ي2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار