سرویس ویژه انتظار مکالمه (call waiting) برای مشترکین در استان تهران و البرز توسط شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، ابراهیم یافتیان قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: این سرویس برای تمامی مشترکینی که تجهیزات مخابراتی آنان امکان استفاده از این سرویس را بدهد فعال می شود.
 
وی ادامه داد: استفاده از سرویس انتظار مکالمه (call waiting) برای مشترکین رایگان است و برای فعال کردن آن نیازی به مراجعه حضوری مشترک به مراکز مخابراتی نیست.
 
یافتیان خاطر نشان کرد: در گذشته مشترک با مراجعه به مراکز مخابراتی و تکمیل فرم می توانست از این سرویس استفاده نماید ولی هم اکنون نیازی به مراجعه حضوری نیست و با راه اندازی این سرویس برای مشترکین، شهروندان می توانند از آن به عنوان یکی از خدمات رایگان شرکت مخابرات استان تهران که به منظور حفظ کرامت و رضایتمندی مشترکین است استفاده کنند.
 
وی افزود: سرویس انتظار مکالمه این امکان را به مشترکین می دهد که در حین پاسخگویی به نفر اول توسط 2 بوق پی در پی متوجه تماس (پشت خط بودن) نفر دوم شده و با زدن قلاب و عدد 2 می تواند پاسخگو نفر بعدی باشد.
 
قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: با راه اندازی سرویس انتظار مکالمه (call waiting) برای همگان دیگر کسی پشت خط مشغول نخواهد ماند و این سرویس به مثابه داشتن دو خط برای مشترکین است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار