دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضرات آیات مکارم شیرازی ، شبیری زنجانی ، صافی گلپایگانی و جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با بیان اینکه مسایل اقتصادی مهمترین دغدغه مردم است از مجلس و دولت خواست برای حل ریشه ای مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

آیت الله شبیری زنجانی نیز وجود نیروهای متخصص را در مجلس نهم ، فرصتی مناسب برای بررسی مسائل و حل اساسی مشکلات جامعه دانست و گفت : البته تخصص خیلی برای پیشبرد امور کارساز است اما اگر در کنار آن تعهد و امانت باشد همانگونه می شود که قرآن دستور داده است .

آیت الله صافی گلپایگانی نیز با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم بر لزوم استقلال رای نمایندگان تاکید کرد و گفت: اگر نماینده حرف خودش را بدون ملاحظه بزند مشکلات به مرور حل می شود .

آیت الله صافی افزود: از سرو صدا در مجلس نباید هراس داشت مهم این است که این سر وصدا ها به خاطر حق و در راه خدا باشد.

آیت الله جوادی آملی هم در دیدار رئیس مجلس رفع مشکلات کشور را در گرو داشتن مجلس زنده و سالم دانست و گفت : زنده بودن مجلس به این است که مجلس هویتش را بشناسد که قانون شناس است نه قانون گذار چرا که قانون گذار واقعی ، خدا است.

دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدارها گزارشی از عملکرد مجلس هشتم در مدت 4 سال بیان کرد و گفت: مجلس هشتم عملکرد مثبتی داشت و پیش‌بینی می‌شود با اوضاع موجود و ترکیب نمایندگان و هیات رئیسه، مجلس نهم از هر لحاظ کیفی‌تر و کارآمدتر باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.