کردستان/

ارائه آمار و ارقام حلال مشکلات کردستان نیست

یکی از اعضای جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با گزارشات غیرواقعی و ارائه آمار و ارقام، مشکلات استان به ویژه در بخش اقتصادی قابل حل نخواهد بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از سنندج، جلال رحیمی جمعه شب در دیدار اعضای جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با استاندار در سنندج اظهار داشت: مقیاس در نظام اسلامی عمل است و حضرت علی(ع) هم اسلام را بر مبنای عمل تعریف کرده‌اند.

این استاد دانشگاه بر عملگرایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای تحقق اهداف تاکید کرد و افزود: با گزارش‌دهی و ارائه آمار و ارقام‌های نادرست در برخی موارد حل مشکلات و موفقیت در اجرای برنامه‌های تدوین شده حاصل نمی‌شود.

به گفته رحیمی، تغییر با هدف تحول موثر است اما برخی از تغییرات نه تنها تحولی ایجاد نکرده بلکه شاید نقاط ضعف دستگاه‌ها را برجسته‌تر ساخته است.

وی خواستار استفاده از نیروهای توانمند در تغییرات مدیریتی استان شد و تصریح کرد: باید از افراد موثر و با تاثیرگذاری بیشتر در جابجایی‌ها استفاده شود چرا که دیدگاه مدیریتی بر تحول تاثیرگذار است.

عضو جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در ادامه اقدامات بخش فرهنگی در برخی از ادارات خاص استان را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: ارتقای شاخص‌های فرهنگی نیاز به تحرک و پویایی دارد که این مسئله در دستگاه‌های فرهنگی وجود ندارد.

رحیمی همچنین با انتقاد از ضعیف عمل کردن آموزش و پرورش در بعد تربیتی، افزود: دانش‌آموزان ما باید بر اساس ارزش‌ها و معیارهای اسلامی تربیت شوند که آموزش و پرورش استان در این بخش ضعیف عمل کرده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های صدا و سیما نیز جای انتقاد دارد چون کار فرهنگی تنها در قالب موسیقی و پخش نمایش‌های تکراری خلاصه نمی‌شود بلکه باید در زمینه‌های ادبیات، شعر و غیره نیز کار کرد.

یکی دیگر از اعضای این جمعیت به روند کند ساخت فرودگاه سقز اشاره و بر تسریع در اجرای این پروژه با توجه به انتظارات مردم شهرستان‌های سقز و بانه تاکید کرد.

امید شهبازی عملکرد برخی از دستگاه‌ها به ویژه نوسازی مدارس را مثبت خواند و از آنها به عنوان الگوی خدمتگزاری در جامعه نام برد که باید الگویی برای سایران باشند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.