باید از نیروهای اطلاعاتی به واسطه عملکرد مثبتشان در دستگیری عاملان اصلی ترور دانشمندان تقدیر وتشکر کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان  با اشاره به دستگیری عاملان اصلی ترور دانشمندان هسته ای به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) از نیروهای اطلاعاتی کشور به واسطه عملکرد قوی شان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: نیروهای اطلاعات خدمات ارزشمندی را در سطح کشور ارائه کرده اند و خیلی از فتنه ها در کشور به این شکل خاموش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بر دستگیری بقیه عاملان جریان ترور دانشمندان هسته ای و رساندن آنها به جزای عملشان تاکید کرد.

وی در ادامه با سالگرد شهات مجاهدین دلیر اسلام بخارایی، صفار هرندی، امانی و نیک نژاد به دستور حسنعلی منصور در 26 خردادماه اشاره کرد و گفت : این شهدا و دیگر شهدای انقلاب در راه حفظ آرمانهای رهبر کبیر انقلاب و آرمانهای والای آن با استکبار مبارزه کردند و وظیفه امروز ماست که از این آرمانها محافظت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری به رعایت نشدن نظم در جامعه بخصوص در زمینه راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: کشورهای اروپایی به مقررات احترام می گذارند و این امر در سایه جریمه های سنگین در آن کشورها محقق شده است.

وی با اشاره به نزدیک بودن مبعث بزرگ مرد اسلام حضرت محمد (ص) مسلمانان را به رعایت کردن مکارم اخلاقی ، صله رحم، مقابله با ظلم و حقگویی دعوت کرد و یادآور شد :  مسلمانان در همه حال به کسب علم و اهمیت آن در جامعه توصیه شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.