همسر شهيدعلي محمدي گفت: پس از شنيدن خبر دستگيري عاملان ترور شهداي هسته اي کشورمان شايد براي اولين بار بعد از شهادت دکتر علي محمدي لبخند بر روي لبانم ظاهر شد.

خانم كرمي همسر شهيد عليمحمدي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با ابراز خرسندي و خوشحالي از دستگيري عاملان ترور دانشمندان هسته اي کشورمان توسط وزارت اطلاعات گفت: با شنيده شدن خبر دستگيري عاملان ترور شهداي هسته اي به طور وصف نا پذيري خوشحال شدم به طوري که در پوست خود نمي گنجيدم چراکه دستگيري عاملان ترور ذره اي از درد و رنج و مصيبت خانواده شهداي هسته اي کم خواهد کرد و التيام بخش عدم حضور آنان خواهد بود.

وي ضمن تشکر از وزرات اطلاعات و تمامي مسئولين و فعالين در عرصه دستگيري عاملان ترور شهداي هسته اي اظهار داشت: اين امر مشت محکمي بر دهان دشمنان بوده و هشداري به افرادي است که در ابتداي راه براي انجام چنين اقدامات تروريستي هستند.

همسر شهيدعلي محمدي با تاکيد بر اين امر که دشمن بداند با انجام ترورها نمي‌تواند از پيشرفت و استقلال و آزادي ايران جلوگيري كند، خاطر نشان کرد: پس از شنيدن خبر دستگيري عاملان ترور شهداي هسته اي شايد براي اولين بار بعد از شهادت دکتر علي محمدي لبخند بر روي لبانم ظاهر شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار