مادر، همسر و فرزند شهيد قشقايي پس از شنيدن خبر دستگيري عاملان ترور دانشمندان هسته‌اي کشور، ضمن ابراز تشکر از وزارت اطلاعات به بيان احساسات خود در اين خصوص پرداختند.

همسر شهيد قشقايي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ضمن تشكر از وزارت اطلاعات در دستگيري ايادي استکبار با بيان اينکه به اميد خدا تروريست ها به سزاي اعمالشان خواهند رسيد؛ گفت: خوشحالم كه اسراييل رسوا شد و از وزارت اطلاعات تشكر مي كنم كه در اين مدت كوتاه، مزدوران جبهه کفر را دستگير كرده اند و اميدوارم اين افراد به سزاي اعمالشان برسند.

همسر شهيد قشقايي با اشاره به آرزوي خود مبني بر نابودي كامل اسراييل، گفت: در ديداري كه با خانم احمدي روشن داشتم او هم مثل من دوست داشت كه هر چه زودتر عاملين اين ترور دستگير شده و به سزاي اعمالشان برسند.

از خوشحالي مردم ايران خوشحالم

مادر شهيد قشقايي نيز در اين گفتگو با تشكر از تلاش وزارت اطلاعات براي دستگيري عاملان ترور فرزندش خاطرنشان كرد: خوشحالم كه مردم ايران خوشحال شدند و از ديروز با شنيدن خبر دستگيري اين نا اهلان با تماس تلفني ابراز خوشحالي خود را به ما نشان مي‌دهند.

وي افزود: اميدوارم تمام بچه هاي ايران در پناه امام زمان(عج) باشند و اسراييل بداند كه با اين كارها نمي توانند جلوي پيشرفت ايران را بگيرد و ملت ايران با اقتدار و با پيروي از فرامين مقام معظم رهبري راهشان را ادامه خواهند داد.

اميدوارم خداوند پشتيبان کارکنان وزارت اطلاعات باشد

فرزند شهيد قشقايي نيز در ادامه اين گفتگو با ابراز خوشحالي از شنيدن خبر دستگيري تروريست ها گفت: از وزارت اطلاعات تشكر مي‌كنم و ان‌شا الله خداوند پشتيبان کارکنان اين نهاد باشد.

وي خاطرنشان کرد: پدرم با شهادتش بهترين جا را براي خود در آن دنيا فراهم كرد، پدرم يكي از سربازان امام زمان(عج) است و آرزو مي‌کنم که به اميد خدا ما هم بتوانيم به حضور ايشان برويم.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۴۴ ۱۰ تير ۱۳۹۱
fبا سلام خدا يار و نگهدارتان باشد اميد است تحت توجهات ولي عصر ( عج ) هميشه سلامت باشيد
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۹:۱۵ ۰۹ تير ۱۳۹۱
حق نگهدارتون
Iran (Islamic Republic of)
بسيجي فدايي سيد علي
۰۰:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
سربازان گمنام امام زمان (عج) تشكر تشكر ...
آخرین اخبار