معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت : كساني كه تروريست ها را هدايت مي كنند و تمام تجهيزات و امكانات را براي آنها فراهم مي‌آورند روزي خودشان نيز به مسايل تروريستي دچار خواهند شد و صدمات زيادي خواهند ديد.

سردار مسعود جزايري در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به اقدامات خصمانه آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي عليه ملت ايران، گفت: اين رژيم هاي سلطه گر با حمايتي كه از گروهك منافقين و يا ساير گروهك هاي ضد انقلاب داشته‌اند، متاسفانه لطمه هاي زيادي را به مردم ما وارد کردند.

معاون ستاد كل نيرو هاي مسلح، ايران را بزرگترين قرباني تروريسم در جهان دانست و تصريح كرد: در سال هاي اخير، جمهوري اسلامي ايران با نوع جديدي از تروريسيم جهاني مواجه شده است كه عمدتاً صهيونيست ها با همكاري ساير رژيم هاي مستكبر مجري آن بوده‌اند.

سردار جزايري ضمن ابراز تاسف از کوتاهي جامعه بين الملل در خصوص پيگيري مسايل حقوق بشر مربوط به ايران، خاطر نشان كرد: جامعه بين الملل در مسايل تروريستي عليه ملت ايران از ابتداي انقلاب تا به امروز رويه سكوت را در پيش گرفته كه خود اين مسئله، عامل تداوم اقدامات تروريستي عليه جمهوري اسلامي ايران است.

وي ضمن تشكر از وزارت اطلاعات در دستگيري عاملان ترور شهداي هسته اي كشورمان گفت: وزارت اطلاعات در پيگيري اقدامات تروريستي با تمام پيچيدگي هايش موفق عمل كرده است و توانسته از طرفي برخي از طرح هاي خرابكارانه را خنثي کند و از طرفي ديگر تعداد زيادي از تروريست ها را دستگير کرده و يا به هلاكت برساند.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح، پرونده اقدامات تروريستي عليه ايران به خصوص در دهه 60 را بي‌نظير توصيف كرد و افزود : كساني كه تروريست ها را پرورش داده، هدايت مي كنند و تمام تجهيزات و امكانات را براي آنها فراهم مي‌آورند روزي خودشان نيز به مسايل تروريستي دچار خواهند شد و صدمات زيادي خواهند ديد.

وي در پايان انجام اقدامات تروريستي، به خصوص از نوع انفجارها را كه توسط هر فرد فريب خورده‌اي صورت مي گيرد زشت و ناپسند دانست و خاطرنشان كرد: در آينده كشورهاي حامي تروريسم با مشكلات عديده اي مواجه و بزرگترين صدمه را خواهند ديد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار