دبيرسياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد در پي نامه اعتراضي 3 تشکل دانشجويي به فرهاد دانشجو گفت: دانشجويان خواستار رسيدگي به ابهامات دوره رياست جاسبي بر اين دانشگاه هستند.

اميرمحمد مسجدي دبيرسياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامه اتحاديه هاي بزرگ دانشجويي به فرهاد دانشجو گفت: مشکل دانشجويان در ابهامات مديريت 30 ساله جاسبي است که از نظر ما خلاف منِش يک مدير انقلابي است.

وي ادامه داد: مديريت، طبعاً مشکلات و مسائلي را به همراه دارد اما تنها مطرح کردن مشکلات کافي نيست و بايد چاره قانوني براي آن اتخاذ کرد.

دبيرسياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد تصريح کرد: فرهاد دانشجو در جلسه اي که با اتحاديه هاي دانشگاه آزاد داشت گفت که اگر مسئولين مشکلي داشته باشند، دامن زدن به اين مشکلات و نقد آنها براي رسيدگي به اين مشکلات کافي نيست و اگر هم در دوره رياست جاسبي محکوميتي وجود داشته باشد، دستگاه قضا آن را پيگيري مي کند و نقدهاي دانشجويي بايد قانونمند و در کمک به دستگاه قضا باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: با وجود گذشت چند ماه از منفصل شدن جاسبي از دانشگاه آزاد، از فرهاد دانشجو مي خواهيم که به اتهامات مطرح شده و ابهامات دوره جاسبي رسيدگي کند و براي گشودن گره اصلي از اين موضوع، راه‌گشا باشد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار