نایب رئیس بانوان فدراسیون ناشنوایان از حضور بانوان دو و میدانی کار ورزشکار ناشنوا در مسابقات جهانی کانادا خبر داد و اظهار داشت که خوشبختانه مشکل حجاب بانوان برای حضور در مسابقات جهانی حل شده است.

طاهره علی آبادی نائب رئیس بانوان فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بانوان ورزشکار ناشنوا در اولین حضور خود در مسابقات آسیا اقیانوسیه عملکرد مناسب و قابل قبولی ارائه داده اند و ثابت کردند که در صورت فراهم شدن شرایط می توان انتظار کسب مدال و موفقیت های بیشتری را از آنها داشت.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات سطح بالا و مستمر باید سطوح فنی بانوان ورزشکار در همه رشته ها را ارتقا دهیم تا در مسابقات آتی با رشته های بیشتر شرکت کرده و افتخار آفرینی و مدال های بیشتری را کسب کنیم.

علی آبادی تصریح کرد: تیم ملی بانوان دو و میدانی کار پس از درخشش در مسابقات آسیایی، اقیانوسیه، آماده حضور و اعزام به مسابقات جهانی کانادا می شوند و خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام دادیم مشکل حجاب آنها نیز حل شده است و دو و میدانی کاران با آرامش کامل راهی مسابقات می شوند.

وی افزود: علاوه بر بانوان، مردان دو و میدانی کار نیز به مسابقات جهانی کانادا اعزام می شوند و با توجه به زمان محدودی که در اختیار داریم تلاش می کنیم تا تیرماه تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان را به سطح آمادگی کامل برسانیم.

علی آبادی تصریح کرد: با توجه به قوانین و شرایط مسابقات کانادا قصد داریم 3 نفر دو و میدانی کار خانم را به مسابقات اعزام کنیم تا علاوه بر کسب تجربه در شرایط مسابقات بین المللی و جهانی قرار گرفته تا در میادین های معتبر و جهانی آینده عملکردی مناسب و درخشان تر از گذشته را از آنها شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مسابقات جهانی کانادا که تیم ملی بانوان دو و میدانی کار اعزام می شوند در شهریور ماه سال جاری مسابقات جهانی رزمی ناشنوایان در ونزوئلا برگزار می شود که درصدد هستیم با برنامه ریزی های مدون و مستمر زمینه آمادگی و اعزام ورزشکاران ناشنوا را فراهم کنیم.

وی افزود: در مسابقات جهانی ونزوئلا تیم های ملی کاراته و تکواندو بانوان را در صورت فراهم شدن زمینه اعزام می کنیم و امیدواریم تا پایان شهریور سال جاری که زمان برگزاری مسابقات است تیم های ملی کاراته و تکواندو بانوان با آمادگی کامل اعزام شوند.

وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص قصد دارد با برگزاری جلسه با رؤسای انجمن ها در پیش از زمان مسابقات جهانی در خصوص برپایی اردوها و مسابقات داخلی برنامه ریزی های مدون انجام دهند البته در شرایط فعلی زمان دیدار با فاطمی نسب و رؤسای انجمن مشخص نیست./آق

برچسب ها: علی آبادی ، کانادا ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار