معاون سياسي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي گفت: شناسايي عوامل ترور شهداي هسته اي نشان از اقتدار و امنيت بالاي ايران در منطقه است.

رامين شمسايي مسئول سياسي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گفت: مشکل جبهه غرب، فقط مسأله هسته اي ايران نيست بلکه پيشرفت علمي کشورمان است.

وي ادامه داد: منبع اصلي توليد قدرت در ايران حتي در مسأله انرژي هسته اي، دانشمندان ما هستند که سرمايه اصلي اين مملکت به شمار مي‌آيند از جمله شهيدان شهرياري، علي‌محمدي و احمدي روشن که غرب براي مقابله با پيشرفت علمي ايران و ترس از الگو شدن کشورمان، اقدام به ترور اين دانشمندان عزيز کرد.

اين عضو شوراي تبيين مواضع دانشجويي گفت: غرب از طرق مختلفي مانند ديپلماسي، تهديد به جنگ سخت و اقدام به جنگ نرم نتوانست با پيشرفت ايران در زمينه فعاليت هاي هسته اي مقابله کند و از آخرين حربه که ترور بود استفاده کرد.

وي ترور را يک حرکت کاملاً سخيف در روابط بين المللي دانست و افزود: ترور شهداي هسته اي کشورمان، نقض فاحش حقوق بشر از کشورهاي غربي در خصوص ايران است.

شمسايي تصريح کرد: با شهادت اين دانشمندان، جوانان و دانشجويان مصمم‌تر شدند تا در راه آنان گام بردارند و با اين حرکت اميدواريم در مذاکرات آتي ايران، مسئولين به هيچ وجه از مواضع هسته اي خود کوتاه نيايند.

معاون سياسي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي اظهار داشت: شناسايي عوامل ترور، نشان از اقتدار و امنيت بالاي ايران دارد و با وجود مشکلات منطقه با اين عمل ايران نشان داد که در امنيت پايدار به سر مي برد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: از وزارت اطلاعات تشکر مي کنيم و خواستار آن هستيم که مسئولين به فکر پيشگيري از حوادث تروريستي و تأمين امنيت دانشمندان کشور باشند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار