افزايش كشورهاي هدف گردشگري به منظور جذب 7.5 ميليون گردشگر در كشور انجام مي شود.

ابراهيم پورفرج رئيس هيئت مديره جامعه تورگردانان ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: با توجه به شرايط موجود، جامعه تورگردانان تصميم گرفت 7 ميليون گردشگر را با شناسايي بازارهاي سنتي و جديد به كشور اضافه كند و سال گذشته 32 هزار آژانس مثل چين به ايران در برنامه كاري قرار گرفت.
وي تصريح كرد: 10 كشور به  اولويت اصلي جامعه تورگردانان اضافه شد از جمله چين، مالزي، هند، روسيه، مصر، تركيه و ساير كشورهاي ديگر در برنامه ريزي جامعه تورگردانان است و بعد از تور مالزي دو هفته ديگر تور كره جنوبي وارد كشور مي شود.
پورفرج اظهار داشت: امروز 27 نفر از آژانس داران و تورگردانان مالزي به همراه 3 خبرنگار به ايران آمدند تا در خصوص جذب توريسم با هم مذاكراتي را داشته باشند اين گروه مالزي از استان هاي تهران، مشهد، اصفهان و شيراز به مدت يك هفته بازديد به عمل آوردند و امروز برنامه ملاقات با آژانس هاي ايراني است.
رئيس هيئت مديره جامعه تورگردانان ايران با بيان اينكه امروز تفاهم نامه اي ميان ايران و ماتاي مالزي به امضا مي رسد كه هدف از آن تعامل توريسم بين دو كشور است و ورود هيئت مالزي به ايران تقاضا از نظر كيفيت، تقاضاي دو طرف مدنظر قرار مي گيرد طي آموزش هاي لازم هر دو كشور به ارائه خدمات بهتر و مطلوب خواهند پرداخت.
وي تاكيد كرد: با امضاي اين تفاهم نامه هر دو طرف سالي يكبار ملاقاتي خواهند داشت تا مشكلات را رفع و در راستاي توسعه گام بردارند و دو كشور سايت خود را فعال خواهند كرد تا يك سري اقدامات و برنامه ها را در اختيار يكديگر قرار دهند.
پورفرج خاطرنشان كرد: از طرف جامعه تورگردانان كانون دانش و صنعت شكل گرفته و در دانشگاه علامه طباطبايي مستقر است كانون زيرنظر جامعه تورگردانان، دانشگاه و دولت فعاليت مي كند و همه سازمان ها و وزارتخانه ها عضو اين كانون هستند تا بتوانيم به اهداف چشم انداز 20 ساله نزديك شويم./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار