حضور نو آرمادا سرمربی اندونزیایی تیم ملی بدمینتون گامی موثر است در جهت استعداد یابی بدمینتون بازانی که در آینده به تیم ملی می پیوندند.

ابوالفضل عرب، سرپرست لیگ بدمینتون، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اردوی جوانان و نوجوانان تیم ملی بدمینتون هم اکنون در سالن فدراسیون در حال برگزاری است و نوا آرما، سرمربی اندونزی تیم ملی،  هدایتگر ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی است که ده تیر ماه برگزار می شود.
 وی درخصوص سطح  فنی سرمربی تیم ملی بیان کرد: در مجموع وقتی ظرفیت  و سطح آمادگی ملی پوشان در حد کسب مدال های برون مرزی نیست وهمچنین نزدیکی به مسابقات المپیک که بدمینتون بازان خود را برای ارتقای رنک آماده می کنند مربی نقش پر رنگی در مدال آوری های ملی پوشان ندارد
عرب درادامه گفت: ما باید  در بلند مدت برنامه ریزی داشته باشیم در بسیاری از کشورها تیم های ملی مربیانی را دراختیار می گیرند و برای تیمش از چهار سال برنامه ریزی می کنند تا در دراز مدت نتیجه گیری کنند.
 سرپرست لیگ بدمینتون از تاثیر مثبت نواآرما در بین ملی پوشان بدمینتون کشورمان خبر داد وتصریح کرد: آرما مربی بسیار خوبی است و در رده های سنی نوجوانان و اردوهای استعداد یابی بسیار موثر بوده است و من به شخصه حضور وی را مثبت ارزیابی می کنم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار