بازيكن تيم آلومينيوم هرمزگان تاكنون با تيم سابق خود قرارداد امضا نكرده است اما با مسئولان تيم به توافق رسيده است و فصل بعد را در اين تيم توپ مي زند.

حسين ابرقويي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: قرارداد من با تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان يك ساله بوده است و به صورت قانوني بازيكن آزاد محسوب مي شوم و اجازه مذاكره با ساير تيم هاي پيشنهادي را دارم اما با توجه به حضور قطعي ميثاقيان در تيم به عنوان سرمربي تيم آلومينيوم را به حضور در ساير تيم ها ترجيح دادم و به احتمال فراوان با آلومينيوم تمديد مي كنم.
وي ادامه داد: باشگاه آلومينيوم با مشكلات مالي فراواني مواجه است از اين رو مسئولان در پرداخت مطالبات بازيكنان كوتاهي كرده اند و عليرغم قول هايي كه داده اند اما تاكنون بازيكنان مطالباتشان را به صورت كامل دريافت نكرده اند و باعث دلخوري و اعتراض آنها شده اند.
ابرقويي تصريح كرد: طي تماسي كه با مسئولان باشگاه و ميثاقيان داشتم قرار است كه تا چهارشنبه 24 خردادماه، 80 درصد از مطالبات بازيكنان پرداخت شود و سپس در خصوص قراردادهاي فصل بعد هفته آينده تصميم گيري و مذاكره شود كه اميدواريم تا پايان هفته جاري مطالباتمان را دريافت كنيم.
وي افزود: خواهان حضور دوباره در تيم آلومينيوم هستم و دليل اصلي ام براي تمديد قرارداد فقط حضور ميثاقيان در تيم است چرا كه خواهان همكاري با وي هستم البته تاكنون قرارداد جديدي ثبت نكرده ام اما اولويت اول من آلومينيوم است و به احتمال فراوان فصل بعد را نيز در اين تيم توپ مي زنم.
ابرقويي افزود: تمرينات تيم قرار بود از پنجشنبه 25 خردادماه آغاز شود اما به دليل عدم حضور تمام بازيكنان تيم تمرينات به صورت جدي و رسمي از شنبه 27 خردادماه شروع مي شود تا بازيكنان با تسويه حساب كامل تمرينات خود را آغاز كنند.
وي ادامه داد: از تيم هاي ليگ برتري پيشنهاد بازي داشتم و حتي مذاكره هم انجام داده بودم اما پس از آنكه از حضور قطعي ميثاقيان در تيم مطلع شدم تغيير عقيده دادم و دوباره به حضور در آلومينيوم رضايت دادم اميدوارم كه از تصميم خود در آينده پشيمان نشوم و باشگاه به تعهدات مالي خود عمل كند.
ابرقويي تصريح كرد: بازيكناني كه با تيم قرارداد 2 ساله دارند به هيچ عنوان از سوي باشگاه رضايت نامه براي مذاكره با ساير تيم ها دريافت نمي كنند به طور قطع بايد فصل بعد را نيز در اين تيم توپ بزنند البته از طرفي تكليف باشگاه نيز در هاله اي از ابهام قرار دارد و مشكلات مالي فراوان اين تيم را با مشكلات عديده اي روبرو كرده است.
البته استانداري استان هرمزگان از صنايع فعال در اين استان خواهان رسيدگي و پشتيباني از تيم فوتبال آلومينيوم است.
وي ادامه داد: البته تاكنون حمايت مناسبي از باشگاه و تيم فوتبال آلومينيوم صورت نگرفته است و همچنان مشكلات مالي مهمترين معضل و حاشيه باشگاه آلومينيوم است از اين رو بازيكنان براي تمديد قرارداد با مشكل مواجه هستند و آرامش خاطر ندارند و با استرس و اضطراب تصميم به جدايي و يا عقد قرارداد مي گيرند./ق
برچسب ها: ابرقویی ، آلومینیوم ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار