وزيرآموزش و پرورش گفت: توسعه پايدار با توسعه نيروي انساني شکل مي گيرد.


به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حاجي بابايي وزير‌آموزش و پرورش درمراسم کلنگ زني پروژه بزرگ آموزشي هنزا با اشاره به نقش کليدي و اساسي خيرين در مدرسه سازي اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون 16هزار مدرسه در قالب 90 هزار کلاس توسط خيرين مدرسه ساز ساخته شده است.

حاجي بابايي ادامه داد: پروژه هنزا يکي از کارهاي خوبي است که در استان کرمان توسط يک خير انجام مي شود و در چهارچوب نظام تعليم و تربيتي است که رهبري نظام ترسيم مي کنند.

وي با بيان اينكه همه ما در مسير نظام تعليم و تربيت ترسيم شده توسط مقام معظم رهبري حرکت مي کنيم و اميدواريم که اين مجتمع پروژه کارسازي براي کشور باشد افزود: آنچه که بيشتر از همه مرا خوشحال مي کند اين است که در کشور 33 مجتمع توسط همين فرد خير ساخته خواهد شد.

وي ادامه داد: همه استان هاي کشور اين آمادگي را دارند که براي ايجاد اين مجتمع ها دراستان خود کمک کنند.

حاجي بابايي با تأکيد بر لزوم توسعه نيروي انساني گفت: توسعه پايدار در آموزش و پرورش به دنبال توسعه نيروي انساني شکل مي گيرد و اگر نيروي انساني در يک استان رونق پيدا نکند هراندازه که توسعه درآن استان شکل بگيرد پايدار نخواهد بود.

وزيرآموزش و پرورش ادامه داد: کشوري پررونق محسوب مي شود که همراه با توسعه اقتصادي توسعه نيروي انساني را نيز داشته باشد.

وزيرآموزش و پرورش تصريح کرد: توسعه نيروي انساني حرف اول را مي زند و اگر در هر استاني مديران قابلي در زمينه هاي گوناگون علمي، اقتصادي و صنعتي رشد کنند ديگر نيازي نيست که فرد ديگري براي آن استان کار کند چرا که توسعه پايدار درآن استان شکل مي گيرد.

حاجي بابايي افزود: بايد همه توجه ها را به سمت آموزش و پرورش و نظام تعليم و تربيت ببريم.

وزيرآموزش و پرورش اظهار داشت: در 14 ارديبهشت ماه ديداري با مقام معظم رهبري داشتيم و ايشان فرمودند: "همه سازمان ها و نهادها را ببينيد و در رأس آن نظام تعليم و تربيت را قرار دهيد."

حاجي بابايي خاطرنشان کرد: مقدس ترين کارها، فعاليت هاي فرهنگي است و ما در جهت توسعه فرهنگي تمامي تلاش خود را بکار مي گيريم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار