دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از دو حزب حاکم در این کشور ، یکدیگر را به دنبال کردن سیاست های غلط اقتصادی متهم کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ میت رامنی در جمع هواداران خود گفت اوباما وعده اقتصاد بهتر را داده و گفته بود که خواستار اقتصادی برابر است ولی این را فراموش نکنیم که او اکنون سه و نیم سال است که رئیس جمهور است . حرف زدن آسان است ولی این عملکرد انسان هاست که مبنای قضاوت قرار می گیرد.

وی تصریح کرد : اگر می خواهید به نتایج سیاست های اقتصادی اوباما نگاه کنید، به سراسر این کشور نگاه کنید. می بینید که بسیاری از این سیاست ها آسیب دیده اند و بسیاری نیز زندگی سختی را می گذرانند.

در همین حال باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز گفت : بحث ها در این انتخابات درباره این نیست که آیا می خواهیم سریعتر حرکت یا مشاغل بیشتری را ایجاد یا بدهی های خود را پرداخت کنیم. شکی نیست که اقتصاد کشورمان در جایی که می باید، نیست. شکی نیست که ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و همه این را می دانند.

وی ادامه داد : با این حال، بحث در این انتخابات این است که ما چگونه می توانیم سریعتر پیش برویم، کارهای زیادی را ایجاد و بدهی های خود را پرداخت کنیم. این سوالی است که در برابر رای دهندگان آمریکایی قرار دارد. به ما گفته شده بود که تخفیف های مالیاتی عمده، بخصوص از ثروتمندان آمریکایی باعث ایجاد هر چه بیشتر شغل می شود. به ما گفته شد که قوانین کمتر بخصوص برای نهادهای مالی بزرگ و شرکت های خصوصی به گسترش رفاه همگانی منجر می شود. به ما گفته شده بود که تخفیف مالیاتی به نوبت خود امکان رشد اقتصادی را فراهم می کند ولی ببینیم این نظریه اقتصادی به چه شکل عمل کرد؟ مشخص است که برای ثروتمندان آمریکایی، این قانون خیلی خوب عمل کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار