صدر اعظم آلمان ، ادامه گفتگو و حل و فصل اختلاف میان سر وزیران ایالت های مختلف آلمان را برای تصویب پیمان جدید اتحادیه اروپا در پارلمان خواستار شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان ؛ آنگلا مرکل با 16 سر وزیر ایالت های مختلف آلمان در برلن دیدار و گفتگو کرد تا درباره تصویب بسته مالی در پارلمان این کشور مذاکره کند.

مجلس سنای آلمان اعلام کرده است دولت فدرال در صورت موافقت برای اجرای خواست های آنان، آماده تصویب این پیمان است ولی صدر اعظم آلمان، ادامه گفتگوها و حل و فصل اختلاف ها بین طرفین را خواستار شده است.

مرکل گفت : این گفتگوها به بسته مالی و تصویب آن که ممکن است با خطر هایی همراه باشد، مربوط می شود. میان دولت فدرال و دولت های محلی درباره ادامه گفتگوها اختلاف دیدگاه وجود دارد و ما به گفتگوهای خود در این خصوص ادامه می دهیم.
صدر اعظم آلمان تصریح کرد : در حال حاضر، کمیته هایی برای این منظور تشکیل شده است؛ درک مشترک برای یافتن یک راه حل برای این مساله است زیرا همه این را قبول داریم که بسته مالی برای ایجاد بلوکی در آینده ساختاری اروپا و سرنوشت ما مهم است و ما خواست های خود را مطرح خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار