مدیر عامل دبیری تبریز گفت: مدیر کل تیم های فوتسال نباید یکدیگر را تخریب کنند چرا که در این صورت به خودمان ضربه می زنیم.

افشین دبیری در خصوص شرایط فوتسال در سالی که گذشت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت : ما سال گذشته در لیگ برتر فوتسال در شرایطی که هیچ امیدی برای ابقا نداشتیم تا روز آخر در مسابقات لیگ برتر فوتسال شرکت کرده و تعامل احترام را به کمیته فوتسال داشتیم.
 
وی افزود: متاسفانه خانواده  فوتسال با دست خودشان برای خود مشکل سازی می کنند ما از سال 76 در مسابقات لیگ فوتسال فعالیت داشتیم و شرایط مختلفی را در این رشته دیده ایم. این شرایط کنونی و جو پرحاشیه به نفع فوتسال نیست.
 
عباس ترابیان باید در این رشته بین مدیران فوتسال تفاهم ایجاد کند تا مدیران مشکلات را قبل از شروع لیگ 91 را فراموش نکنند.
 
دبیری خاطر نشان کرد: متاسفانه نحوه مصاحبه ها فوتسالی ها در مطبوعات واقعاً زشت است مدیران در ورزش ایران جایگاهی دارند ولی نباید به این شکل یکدیگر را در رسانه ها تخریب کنند در این شرایط همه لطمه می بینند.
 
وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی فوتسال تیم های مانند فولاد ماهان- پرسپولیس تهران و ؟؟؟ حضور پیدا نکردند. این کار نشان می دهد مدیران نسبت به لیگ برتر و حواشی آن بی اهمیت هستند تیم ها باید در تعامل کامل با کمیته فوتسال باشند ولی هر سال می بینیم که تعدادی از تیم ها واقعاً نسبت به اتفاقات بی اهمیت هستند.
 
مدیر عامل دبیری در پایان با اشاره به ناداوری هایی که در لیگ سال 90 باعث پایلمال شدن حق این تیم شد تصریح کرد: در صورتی که در بازی دبیری و گیتی پسند در حق فوتسال ناداوری نمی شد من مطمئن هستم که اصلاً بحث تبانی و حواشی بعد از آن در فوتسال به وجود نمی آمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار