سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: حماسه بزرگ 22 خرداد سال 88 به عنوان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی بود و حقانيت آن برهيچ كس پوشيده نيست.

حجت السلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به چگونگي شکل گيري حماسه بزرگ 22 خرداد سال 88 گفت: حماسه بزرگ سال 88 به عنوان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی بود.
 
وي با اشاره به حادثه ي فتنه عميق 88 ازسوي سران فتنه بعد از شكست در انتخابات گفت: فتنه 88  به هیچ وجه یک حادثه خلق الساعه، ‌دفعی و بدون پیش زمینه نبود بلکه باید ازآن به عنوان یک حلقه در زنجیره اقدامات حساب شده و سازمان یافته ای که از بدو پیروزی انقلاب با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی توسط دشمنان به اجرا در آمده است ياد كرد.
 
 
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز شکست در انتخابات،‌ قانون گريزي و تبعيت از سران فتنه غرب و اپوزيسيون خارج نشين را از مهمترين عوامل زمينه شکل ‌گيري فتنه 88  برشمرد و اظهار داشت:‌ موارد مذکور از جمله عوامل سرآغاز فتنه 88 شد و در اين ميان کساني از جريان فتنه حمايت مي کردند که خود سرکرده سران فتنه غرب بودند و فضاي متشنجي را در كشور ايجاد كردند.
 
سالك با بيان اينکه فتنه گران مقاصد خود را در براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران دنبال مي‌کردند ادامه داد: فتنه 88 باعث شد ملت هميشه بيدار ايران به شعارهاي ضد انقلاب و فريبکاري فتنه گران پشت پا زده و در راستاي اهداف نظام و ولايت فقيه گام بردارند.
 
وي دلایل ناکامی اصلاح طلبان را در انتخابات را اينگونه ارزيابي کرد و اظهارداشت: پيوند ناگسستني مردم با اسلام، انقلاب و نظام و ديگري مديريت و رهنمودهاي هوشمندانه مقام معظم رهبري از جمله موارد ناكامي اصلاح طلبان و سران غرب در حادثه فتنه 88 بود.
 
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در پايان با اشاره به تاثير فتنه  88 برانتخابات سال آينده خاطرنشان کرد: حادثه فتنه عمیق سال 88 اگرچه به عنوان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی  به شمار مي آمد اما تاثير آن همچنان برتمام انتخابات کشور اين درس را مي دهد که با اعمال قدرت و زور نمي توان بر مسند حکومت نشست چراکه خدمت رساني با فريب کاري منافات دارد./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار