هاشم بيگ زاده، هافبك جديد تيم استقلال همراه اميرحسين صادقي مدافع جديد آبي ها در دفتر فتح اله زاده حاضر شدند تا با مدير عامل اين تيم ديدار كرده و شرايط را براي خود تغيير دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:‌ پس از امضای قرارداد چند بازيكن در باشگاه استقلال مسئولان اين تيم قول دادند كه شرايط مالي را بهبود بخشيد و پس از آن استقبال ويژه اي از نفرات جديد تيم داشته باشند اما اين اتفاق رخ نداده است تا شرايط براي اين دو بازيكن تغيير كند.
 
گفتني است صادقي و بيگ زاده خواستار دريافت پول شدند زيرا اين دو بازيكن اعلام كردند كه بدليل مشكلات ويژه قبل از عقد قرارداد نياز به دريافت پول دادند و به همين دليل نيز تا بحال قرارداد خود را نهايي نكردند.
 
گفتني است:‌ اين دو بازيكن در باشگاه استقلال حاضر شده و با مدير عامل تيم ديدار كردند و با دريافت چك، دفتر را ترك كردند تا پس از آن بتوانند، چك دريافتي را نقد كند. البته قرار است به محض بهبودي شرايط اين دو بازيكن رسماً در هيئت فوتبال قرارداد خود را رسمي كنند.
 
اين دو بازيكن به همراه ديگر نفرات جديد تيم استقلال خواستار مقداري پول نقدر براي رسيدگي به شرايط خود قبل از آغاز فصل شدند، زيرا آنها تا بحال پولي از باشگاه دريافت نكردند و اين موضوع اعضاي اين تيم را با مشكلات عمده اي روبرو كرده است.
 
شايان ذكر است: فتح اله زاده اعلام كرد در صورتي كه مشكلات مالي ادامه دار باشد و اين بازيكنان از مسئولان راضي نباشند وي از چك نقدي خود به بازيكنان پول مي دهد تا زماني كه پول برسد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار