سعاد الشمري، دبيرکل شبکه ليبرال آزاد عربستان، گفت: نظرسنجي هاي صورت گرفته نشان مي دهد 70 درصد مردم عربستان خواهان تغيير رژيم اين کشورند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه النخيل؛ هر گونه آزاد انديشي در اين کشور، از طرف حکومت سرکوب مي شود و کسي نمي تواند هويت واقعي خود را به علت خفقان سياسي در اين کشور بروز دهد.

الشمري در ادامه مي افزايد: نظرسنجي هاي صورت گرفته توسط پايگاه هاي اينترنتي مختلف بويژه پايگاه شبکه ليبرال آزاد عربستان، نشان دهنده اين است که 70 درصد از مردم عربستان، خواستار تغيير حکومت و مقامات سياسي اين کشور اند و از سرکوب هاي شديد و ظلم حکومت به ستوه آمدند و باقي افراد طرفدار حکومت و پادشاه اين کشور را افرادي تشکيل مي دهند که منافع اقتصادي و سياسي خود را از طرف مقامات عربستاني بدست مي آورند و از درآمدهاي کلان نفت عربستان، سهمي هم به آنها مي رسد.

الشمري در پايان سخنانش، با ابراز خرسندي از تظاهرات صورت گرفته در عربستان بر ضد آل سعود، تغيير در ساختار سياسي اين کشور را دير يا زود حتمي دانست و تحرک سياسي در بين مردم و خودآگاهي را، از عوامل سقوط پادشاهي اين کشور برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار