سیاوش اکبرپور مهاجم تازه وارد آبی ها پس از چند روز توقف در باشگاه استقلال قرارداد رسمی اش را امضا کرد تا در تمرینات این تیم حضور یابد نکته جالب اینکه وی تا به حال در تمرینات حاضر نمی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه چند روز از آغاز تمرینات تیم استقلال و حضور بازیکن جدید و قدیم آبی ها در تمرینات شرکت نمی کرد و این موضوع باعث شد که سرمربی آبی ها از وی بخواهد تا هر چه سریعتر قراردادش را به ثبت برساند تا بتواند در تمرینات و عدم رویارویی با مشکلات احتمالی مصدومیت و اتفاقات به تدریج داده است که قبل از عقد قرار داد با این تیم تمرینی انجام ندهد و با شرایط خاصی تمرینات اختصاصی را دنبال کند تا پس از آن برای حضور در تمرینات تیمی آماده شود.

این بازیکن که مبلغی را نیز از فتح اله زاده دریافت کرده است تا برای حضور در تمرینات و آغاز بازی ها انگیزه کافی داشته باشد برای حضور در تمرینات تیمی آماده می شود.

قرار شده است که این بازیکن با وظایف خاصی برای آغاز لیگ در ترکیب تیم استقلال قرار بگیرد و جزء نفراتی است که امیر قلعه نوعی حساب ویژه ای روی وی باز کرده است تا در خط حمله برای آمار گلزنی ها این تیم را یاری کند.

شایان ذکر است، این تیم اعلام کردند که حضور سیاوش اکبرپور به عنوان مکمل خط حمله و در خط میانی آبی ها می تواند این تیم را با شرایط متفاوتی همراه سازد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار