رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دستگيري عوامل شهداي ترور هسته اي کشورمان به همه ي ملت هاي دنيا ثابت کرد که ايران مقتدر، توانايي دفاع امنيتي از خود را به خوبي دارا است.

رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در ارتباط با اطلاعيه وزارت اطلاعات مبني بر دستگيري عوامل ترور شهداي هسته اي کشورمان، اظهار داشت: مسائل داخلي يک کشور بر اقتدار آن کشور تأثيرگذار است و دستگيري عوامل ترور شهداي هسته اي کشورمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از توانايي هاي بالاي جمهوري اسلامي ايران است.

وي افزود: اين اقدام وزارت اطلاعات بار ديگر اين باور را بر همه ي ملت هاي دنيا ثابت مي کند که ايران مقتدر، توانايي دفاع امنيتي از خود را به خوبي دارا است و هم چنين در کاهش سطح تروريستي در دنيا نيز تأثير گذار خواهد بود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف خاطر نشان کرد: کساني که در پروژه هاي هسته اي ميهن خود گام بر مي دارند، افرادي شاخص و والا در زمينه ي اجتهاد در راه خدا و پذيرش شهادت هستند و اقدام وزارت اطلاعات کشور در زمينه دستگيري عواما اين ترور موثر در فعاليت ساير دانشمندان هسته اي کشورمان خواهد بود./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار