معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از استخدام 4850 نفر در اداراه کل استانی و برخی سازمان‌های و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، سید سعید سید علایی اعلام کرد: در راستای سیاستها و برنامه‌های مربوط به تامین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته با پیگیریهای معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی در مجموع 4850 مجوز استخدامی از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صادر شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این مجوز استخدامی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و برخی سازمان‌های و شرکت‌های تابعه شامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای، بانک مسکن، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواشناسی کشور تخصیص داده شده است.

سید علایی تصریح کرد: آزمون استخدامی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به استناد آگهي استخدامي انتشار یافته از سوي استانداري ها مقرر شد در دو نوبت برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی افزود: جذب نيروي انساني 4850 نفر در مشاغل پشتيباني و تخصصي با حداقل مدرك تحصيلي ليسانس از طريق آزمون استخدامي در دست اقدام است.

وي يادآور شد: بعد از ابلاغ تشكيلات تفصيلي ادارات كل راه و شهرسازي استان ها در اجراي ماده 29 و 31 قانون مديريت خدمات كشوري از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تطبيق نيروي انساني به روي تشكيلات ابلاغي توسط استان ها انجام شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي بيان داشت: نمودار تشكيلاتي هفت سازمان و شركت وابسته به وزارت راه وشهرسازي و مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي كه از ادغام مراكز تحقيقاتي پژوهش و آموزش اين وزارتخانه تشكيل شده است، در اجراي ماده 29 قانون مديريت خدمات كشوري از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور به اين وزارتخانه ابلاغ شده است و اخذ تشكيلات تفصيلي اين سازمان ها و مركز تحقيقات در دست اقدام است./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار