همايش ساليانه انجمن بررسي و مطالعات درد در ايران در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گشايش يافت.

دكتر جلال زرين قلم مقدم، دبير اجرايي اين همايش در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه اين همايش از امروز 25 تا فردا 26 خرداد به همت انجمن بررسي و مطالعه درد و مركز تحقيقات علوم اعصاب در تالار شهيد رحيمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در حال برگزاري است گفت : تاكيد ما در برگزاري اين همايش ،بررسي مكانيسم هاي ايجاد درد و تعريف روش درماني بر اساس اين مكانيسم ها است .

دبير اجرايي اين همايش با اشاره به اينكه مبحث درد بين رشته مختلف از ديدگاههاي مختلفي برخوردار است تصريح كرد : در اين همايش كه با حضور بيش از 250 نفر از سراسر كشور برگزار خواهد شد تلاش داريم روشهاي نوين اين حوزه را مورد بررسي قرار دهيم .

عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ادامه داد : نبايد به بيمار گفت كه بايد درد را تحمل كند و بايد به هر نحوي كه شده با شناسايي علت اقدام به درمان نمود .

وي با بيان اينكه اين كنگره براي گروههاي مختلف پزشكي داراي 5/8 امتياز بازآموزي است ادامه داد : حدود 70 مقاله به دبير خانه ارسال شده بود كه پس از داوري 24 مقاله براي ارائه به صورت سخنراني و 40 مقاله اورجينال براي ارائه به صورت پوستر انتخاب شده اند .

دكتر زرين قلم مقدم تصريح كرد : علاوه بر ارائه مقالات چهار سخنران داريم كه در كنگره به ارائه مطالب خواهند پرداخت .

وي در پايان خاطر نشان كرد : فعاليتهاي تحقيقاتي جسته و گسيخته اي در اين حوزه انجام مي شود كه اين همايش درصدد است به اين فعاليت ها تمركز بخشيده تا به سمت روند پيشگيري حركت نمايد كه در اين صورت شاهد كاهش هزينه هاي درماني خواهيم بود ./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۶:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
فوق العاده است این مرد از نظر سواد و اخلاق.من افتخار می کنم که دانشجوی دکتر زرین قلم هستم