عضو كميسوين برنامه و بودجه، گفت: مجلس با محول كردن وظايف مشخص به هر يك از كميسيون‌هاي تخصصي موضوع كنترل تورم و كاهش قيمت را اولويت اصلي خود قرار داده است.

موسي‌الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، سملقان، جاجرم و مانه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در پي  افزايش قيمت برخي اقلام، از عزم بهارستان براي كنترل تورم و كاهش قيمت‌ها خبر داد و اظهار داشت: افزايش قيمت برخي اقلام در آستانه اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها به دليل عدم كنترل بازار پيش آمده است.

اين عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس تصريح كرد: از آنجايي كه رسيدگي به امور معيشتي مردم يكي از وظايف نمايندگان ملت  است لذا موضوع كنترل تورم و به تبع آن كنترل و كاهش قيمت‌ها در دستور كار مجلس بوده و به هر كميسيون در اين زمينه وظايفي محول شده است.

ثروتي با بيان اينكه تمام كميسيون‌هاي تخصصي مجلس در حوزه وظايف خود در اين زمينه فعاليت خواهند كرد اظهار داشت: بررسي كارشناسانه و ايجاد راهكارهايي جهت رفع معضل افزايش كاذب قيمت‌ها از اولويت كاري مجلس نهم بوده و نمايندگان قطعا در اين زمينه پيگير خواهند بود.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان خاطرنشان كرد: افزايش قيمت فعلي برخي اقلام به دليل وجود تورم ايجاد شده و با كنترل تورم قيمت‌ها نيز اصلاح خواهد شد./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار