به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،ظاهرا پس از تکمیل ثبت نام توسط متقاضی و به گفته متولیان، سیمکارت طی سه روز کاری به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد و درصورت بروز مشکل در سایر موارد، شهروندان میتوانند در کلیه ساعات شبانهروز با «مرکز خدمات مشترکین رایتل» به شماره تلفن 23598-021 تماس حاصل بگیرند.
لیکن تاکنون هیچ آمار رسمی از تعداد سیمکارتهای واگذار شده رایتل، اعلام نشده است.
پیش از این مدیر کل برند و ارتباطات رایتل به متقاضیان سیمکارتها هشدار داده بود که هرگونه طلب وجهی برای سیمکارتهای رایتل به جز مسیر تکمیل ثبتنام در سایت این اپراتور قطعا کلاهبرداری است.
شاهین آرپناهی خطاب به شهروندان گفته بود که هرگونه تماسی که بدون ایجاد دسترسی در سایت رایتل که خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضی هستند، کلاهبرداری است و شهروندان میتوانند این موضوع را با مرکز خدمات مشتریان رایتل با شماره 02123598 مطرح کرده و یا به پلیس و مراجع قانونی اطلاع بدهند تا پیگیری شود.
اما مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم، با اشاره به برنامههای آینده این اپراتور از سرویسهای جدید و خدمات ارزش افزوده به ایسنا اعلام کرد: سرویسهای جدید در ماههای آینده و با نسل سوم اپراتورها راهاندازی خواهد شد و تا یک ماه آینده شبکه ارتباطی در شهرهای دیگر به بهرهبرداری میرسد.
وی درباره وضعیت پوششدهی سیمکارتهای رایتل گفت: پوشش دهی در دو شهر تهران و کرج به ویژه در کرج وضعیت مطلوبی را به سر میبرد و از تجربههای مطلوب در کشور است.
هفتهی گذشته نیز معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعالیتهای جدید اپراتور سوم تلفن همراه برای توسعه سایتهای این اپراتور، گسترش پوشش و ایجاد سایتهای جدید خبر داد.
حسن رضوانی گفت: در حال حاضر شبکه اپراتور سوم تلفن همراه با 10 هزار مشترک در شهرهای تهران و کرج فعال است و شبکه این اپراتور در شهرهای مشهد و قم نیز در حال راه اندازی است.
وی افزود: با تجهیز اکیپهای ویژه گسترش پوشش از سوی اپراتور سوم پیشبینی میشود این اپراتور شبکههای خود را در 21 مرکز استان راهاندازی کند.
رضوانی اینترنت پرسرعت 128kb و ارتباط تصویری (video call) را از خدمات فعلی این اپراتور عنوان کرد.