جلیل رسولی که تا به حال داور جشنواره‌ها و مسابقه‌های خوشنویسی بسیاری از کشورهای اسلامی بوده است،به عنوان میهمان برنامه هفت اقلیم رادیو فرهنگ به این پرسش پاسخ می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه فرهنگ؛در برنامه این هفته هفت اقلیم که 25 خرداد پخش می‌شود،جلیل رسولی،خوشنویس و داور بسیاری از مسابقات و جشنواره‌های خارجی به بررسی مضامین دینی در آثار هنرمندان دیگر کشورها می‌پردازد.
همچنین در ادامه برنامه به بهانه برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع)،محمدعلی دشت گلی، دبیرکل جشنواره و مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد درباره اهداف این جشنواره که به منظور شناسايي،معرفي الگوها و تجليل از جوانان برتـر جشنـواره همه ساله در روز جوان (11 شعبان، سالروز تولد حضرت علي اكبر(ع) ) برگزار مي‌شود، گفتگو می‌کند.
در بخش دیگر این برنامه به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مرتضی امیری اسفندقه، شاعر در مورد تصویر و جایگاه حضورت محمد (ص) در اشعار ایرانی صحبت می‌کند.
برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه از ساعت 19:30 الی 21 از موج اف‌ام ردیف 106 پخش می‌شود.
رضا جلالی کارشناسی،مهدی آزادی سردبیری،حسن آزادی اجرا و مرتضی صداقت گو تهیه‌کنندگی برنامه روزهای پنج شنبه هفت اقلیم را که به هنرهای دینی اختصاص دارد، برعهده دارند./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار