دور جديدي از جنگ رواني و تبليغاتي با همکاري برخي کشورهاي حوزه خليج فارس و کشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي عليه سوريه در راه است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني ألإخباريه ، پس از آنکه رسانه هاي ضد سوري در اجراي توطئه خود براي از بين بردن انسجام اجتماعي ملت سوريه با شکست مواجه شدند اکنون گروههايي از شرق شناسان غربي و کارشناسان روانشناسي، جنگ رواني و تبليغاتي تلاش هايي را براي آغاز اجراي يک برنامه تروريستي بي سابقه عليه سوريه و رسانه هاي آن آغاز کرده اند.

اطلاعات بدست آمده نشان مي دهد اين گروه ها سعي دارند در روزهاي آينده حملات تبليغاتي گسترده اي را براي هدف قرار دادن روحيه مردم عادي سوريه که مخالف ادامه هرج و مرج و تروريسم هستند، آغاز کنند.

در ادامه آمده است: اين حملات تبليغاتي و رواني شامل طرح شايعه هايي درباره ترور، بازداشت و جدا شدن فرماندهان ارشد ارتش سوريه است و قرار است در چارچوب اين حملات تمرکز اصلي بر فرماندهان عمليات عليه تروريستها و عناصر اصلي ارتش سوريه باشد تا به اين ترتيب انسجام و يکپارچگي ارتش هدف قرار گيرد. توليد تصاوير جعلي از حملات دروغين به مراکز حساس دولتي در دمشق و استفاده از فناوري هاي پيشرفته براي جلوگيري از پخش برنامه هاي رسانه هاي رسمي سوريه و انداختن پارازيت روي کانال هاي بي طرف و حامي ملت سوريه از ديگر اقداماتي است که قرار است در چارچوب اين فعاليتهاي ضد سوري انجام شود. پخش بيانيه ها و بخش هاي خبري مخالفان و ادعاي اين که رسانه هاي سوري به دست مخالفان افتاده اند از ديگر بخش هاي حملات تبليغاتي و رواني عليه سوريه به شمار مي رود.

در ادامه آمده است: همه اين فعاليت ها با حمايت مالي عربستان و قطر و استفاده از کارشناسان غربي و بخصوص اروپايي، آمريکايي و اسرائيلي صورت مي گيرد. از جمله اين کارشناسان، يهودياني هستند که در بنغازي در ليبي به کار گرفته شده اند و نقش مهمي در جنگ ليبي داشتند.

اين طرح نيز مثل طرح هاي سابق محکوم به شکست است بخصوص که شهروندان سوريه به حجم توطئه اي که عليه اين کشور شکل گرفته است پي برده اند و بيش از پيش به ماهيت آنهايي که خود را مخالفان سوري مي نامند پي برده اند. اين مخالفان چيزي جز ابزارهايي که آمريکا و اسرائيل و برخي کشورهاي حوزه خليج فارس عليه مردم سوريه به وجود آورده اند چيز ديگري نيستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار